chosenminder
Ouwe rot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door chosenminder
Is er iemand met een professionele mening?

(postief bedoeld!). Maar ook hier, en doorzettend tot het einde van het nummer, vind ik de muziek (alles behalve de drums) wel erg zacht staan; klinkt (te) ver weg. Daardoor krijg je ook nogal een gat op 7:40: er blijft gewoon te weinig over. Meer! Harder! Voller! Ook op 8:20, als de strings aanzwellen, vind ik het nog niet écht vol. Uit welke synth komen die strings eigenlijk? (even kijken of we vooroordelen kunnen bevestigen
) Misschien meer detunen, meer chorus, meer reverb, meer layeren? En een diepe, zware bastoon met dezelfde strings eronder? (voegt een hoop toe ook; je hebt vooral hoge geluiden nu) Echt knallen doen die strings in ieder geval echt niet (in tegenstelling tot de drums!
). Tenslotte ben ik niet kapot van het einde; klinkt net alsof je ideeën op waren met die halve fade-out. Misschien eerder eindigen met een vol akkoord van je strings?
Dit klinkt wel een beetje denigrerend tegenover degenen die al gepost hadden, vandaar Hermax' reactie, denk ik...Origineel geplaatst door chosenminder
Is er iemand met een professionele mening?
Origineel geplaatst door Cheimoon
Het is wel een erg lang nummer om even goed te luisteren, maar okee, wat dingen die me zo opvielen (ik denk dat de rest de verkeerde track heeft gedownload of zo?). Ik vond 'm in ieder geval vaak vet klinken; goede, volle en lekkere drums, af en toe lekker whack ook. Dat stuk met die stem uit het begin klinkt best wel goed bijvoorbeeld. Alleen even niet zo krachtig; misschien de strings en bass e.d. wat verder naar voren halen in de mix? (zodat ze nog een beetje opvallen tussen drums en vocals). Het stuk dat op 3:24 begint vind ik nogal een anticlimax. Je hebt een grote overgang met die opbouwende drums vlak ervoor en wat komt er dan? Een ietwat suf stukje met een droog geluidje in een niet-zo-bijzondere akkoordenprogressie. Dat was wel jammer. Misschien wat heftigere drums daar en dat geluidje flink upgraden?
De drums van 5:10 tot 7:40 zijn weer lekker 'rustgevend'(postief bedoeld!). Maar ook hier, en doorzettend tot het einde van het nummer, vind ik de muziek (alles behalve de drums) wel erg zacht staan; klinkt (te) ver weg. Daardoor krijg je ook nogal een gat op 7:40: er blijft gewoon te weinig over. Meer! Harder! Voller! Ook op 8:20, als de strings aanzwellen, vind ik het nog niet écht vol. Uit welke synth komen die strings eigenlijk? (even kijken of we vooroordelen kunnen bevestigen
) Misschien meer detunen, meer chorus, meer reverb, meer layeren? En een diepe, zware bastoon met dezelfde strings eronder? (voegt een hoop toe ook; je hebt vooral hoge geluiden nu) Echt knallen doen die strings in ieder geval echt niet (in tegenstelling tot de drums!
). Tenslotte ben ik niet kapot van het einde; klinkt net alsof je ideeën op waren met die halve fade-out. Misschien eerder eindigen met een vol akkoord van je strings?
Ofwel: drums zijn vet, idee verder ook, alleen de niet-drums harder en het geheel wat steviger op 3:24. Wat mij betreft.
Trouwens:
Dit klinkt wel een beetje denigrerend tegenover degenen die al gepost hadden, vandaar Hermax' reactie, denk ik...
En wat betreft de vraag naar een Pro mening. Ben momenteel bezig met een demo samen te stellen die ik binnenkort opstuur. Een professionele review is dan gewenst, het laatste wat ik nog kan verbeteren.
En wat betreft de vraag naar een Pro mening. Ben momenteel bezig met een demo samen te stellen die ik binnenkort opstuur. Een professionele review is dan gewenst, het laatste wat ik nog kan verbeteren. Maar mijn excuses voor de leden. Het was niet slecht bedoeld. Schuld ligt bij mij.
Peace out.
Origineel geplaatst door trash
Wat is trouwens een Pro mening?
Origineel geplaatst door trash
Het gaat niet om schuld,waar het wel om gaat is dat je wil horen wat je wil horen.
Ik gaf mijn mening op een eerlijke basis,als jij in je titel toekomst muziek zet,wordt ik daardoor geprikkeld.
Ga dan luisteren,en denk,tja,het lijkt op X,X,X maar dan veel minder.
Ik denk serieus,dat je dan niets moet posten als je eigenlijk niet tegen kritiek kunt.
Deze reactie is niet negatief bedoeld maar gewoon een mening van een luisteraar,en gewoon constateert wat er gebeurd.
Wat is trouwens een Pro mening?
ja dat dacht ik ook al...(toekomst-muziek...nou verras me maar)..maar toekomst is natuurlijk relatief he? voor hem is het wellicht toekomst muziek (en vernieuwend) voor een ander weer niet...Origineel geplaatst door trash
.... toekomst muziek snapte ik ook niet in je titel.
Want dit is al een paar keer gedaan maar dan beter.
Origineel geplaatst door cirkelzaag
zo'n filmpjes als david firth maakt; http://www.fat-pie.com [/B]
Origineel geplaatst door trigg
Ja, je probeert een hele massive sound neer te zetten met die dikke reverbs enzo,
maar het geheel mist power....
ik hoor een hoop sferische geluiden en het beatje is ook best aardig, maar waar
zijn die dikke bassen, pompende kicks en vette leads??? Ik hoor ze helaas niet.....
En de overgang op 03:06 is een beetje vreemd....