What happened to Fabian Lensen?

olafmol

[EXPANSIONS]
u weet wel, de producer van hiphouse fenomeen Tony Scott, en meer........... wonderkind Fabian Lensen...wat is er van hem geworden?

niemand???????? hij is volgens mij nog wel bezig in de muziekwereld want ik kwam eens een quote over de UAD fairchild van hem tegen op de UAD site...

Origineel geplaatst door trash
Was ik ook wel benieuwd naar.
En ook naar otto van der toorn

otto van toorn? wat deed die dan?

Origineel geplaatst door olafmol
otto van toorn? wat deed die dan?

OTTO VAN DEN TOORN a.k.a. D.J. Automatic, Supermatic, Soul Patrol, Qualitatsschweine , etc. is very successful both as D.J. and producer.
His career started 9 years ago (1985), at first in the Dutch Hip Hop scene, where he soon became wellknown as D.J. of hiphop crews as Moonrunner, Born Free MC's (with Urban Dance Squad's rapper Rude Boy), Cold 45 Automatic and later on Funky Tribe. For Security Crew and for Born Free MC's, he was also active as producer.

The success increased considerably with the dance act Quadrophonia, with whom he had one of the first actual house hits. A worldwide live tour followed. After this successful period Otto decided to go solo under the namen of D.J. AUTOMATIC.

Soon afterwards he scored a seconds hit with "Open your Mind (Bumrush the Sound)", an expirimental 12-inch under the alias Supermatic. For King Bee (D.J. All Star Fresh) he produced the track "Coldslamming" (both for the Go Bang! label).

En hij heeft alles naar de klote gemaakt toen samen met vincent hendriks,iets minder dat wel:D

Ik heb even lopen zoeken op google en kwam er toen achter dat je zijn naam waarschijnlijk met dubbel S schrijft. (door te zoeken op "tony scott fabian")

Resultaten 1 - 10 van circa 88 voor "Fabian Lenssen" (0,43 seconden)

Die geeft in ieder geval meer als "Fabian Lensen". Misschien kun je zo meer info vinden.

Muzikant - Fabian Lenssen

speelde in

producer
1995 Mai Tai Are You For Real
1999 Voices In Motion Nothing But Love

componist
1994 Kinderen Voor Kinderen Kinderen Voor Kinderen 15
1994 Kinderen Voor Kinderen Gangsterdam

van http://www.popinstituut.nl/muzikanten/fabian_lenssen.3717.html

In 1994 schrijft Tony Scott samen met Fabian Lenssen de single Gangsterdam voor Kinderen Voor Kinderen.

van http://www.popinstituut.nl/biografie/tony_scott.5122.html

Fabian Lenssen / artists (F)
Profile: none yet
URLs:

Remixes:
Gangster Boogie (Remix Version) on Gangster Boogie, CD3" (Rhythm Records)
I Need Your Lovin' (Mellow Morning After Mix) on I Need You Lovin', CD5" (BMG)
Hit The Button on I Need You Lovin', CD5" (BMG)

hmmm beetje ingekakt dus?

Origineel geplaatst door dextah
Die Otto is nu een grote jongen in de reclame muziek .
Stond een interview met hem in de Interface .

ja die doet idd nu ongeveer alle Nederlandse reclames lijkt het........zou ie zo goedkoop zijn? ;)

Wow wat een oude threat.. :)

Fabian Lenssen ingekakt?? Nee joh, zo een caliber zal altijd door blijven gaan, ik dacht dat hij nu de producer is van o.a DJ Chuckie, ze hebben samen al heel wat grote namen geproduceerd!

Check Discogs maar eens :)

Back