Alternatieve Smart Media cards voor Roland XP-30

napalmman

Ouwe rot
Hi,

Ik heb dus een Roland XP-30, en ik heb een Smart media card nodig. Maar t schijnt dat je niet persé de Roland cards hoeft te gebruiken. Maar ze moeten wel 5v zijn.

Heeft iemand een idee wat ik kan gebruiken en en WAAR te verkrijgen???

Thnx.

Laatst gewijzigd:
Ok...maar zijn die Smart mediacards van Vivanco ook bruikbaar? Want in de desbetreffende winkel konden ze me niet vertellen of t zou werken of niet.

Er is nergens op te vinden of t nou 5v is of niet.

En kan hij een card van 128Mb aan?

5V is het belangrijkst, die 128 werkt wel alleen gaat hij niet meer fromatten dan het maximum dat de XP aangeeft...
Vivanco is dat 5V? ja dan werkt het 3,3 v niet

Origineel geplaatst door Prophet
5V is het belangrijkst, die 128 werkt wel alleen gaat hij niet meer fromatten dan het maximum dat de XP aangeeft...
Vivanco is dat 5V? ja dan werkt het 3,3 v niet

Thnx..maar Dat is nou juist t probleem. Ze konden er in de desbetreffede winkel niets over vinden. Dus ik heb m maar op de pof gekocht.

Ik weet dus niet of t een 5V is. Niemand anders ervaring met deze cards?

:confused: als je 'm al gekocht hebt, kan je 'm toch testen? Offe.. wordt ie opgestuurd?

ik heb daarstraks de xp30 manual gechecked en kan enkel 5V
Hoe kan je nu zo'n kaart bestellen zonder dat je weet dat het 3 of 5 is?
Als je d'office weet dat het zeker 5 moet zijn dat het anders manco is :stupid

9/10 is dat 3 want overal op het internet zeggen ze dat 5 uit productie is en smerig slecht aan te geraken is

suc6 nog

Hay

de orginele smartmediacard was dacht ik door fuji ontwikkeld met 3.3 volt
de standaard
dat zo een f........... fabrikant op zijn eigen houtje 5 volt ontwikkeld
ik zie het nut er niet van in , wel de ellende

kun je de voeding naar de card niet aanpassen?

greetz turtel

ik heb daarstraks de xp30 manual gechecked en kan enkel 5V
Hoe kan je nu zo'n kaart bestellen zonder dat je weet dat het 3 of 5 is?
Als je d'office weet dat het zeker 5 moet zijn dat het anders manco is :stupid

9/10 is dat 3 want overal op het internet zeggen ze dat 5 uit productie is en smerig slecht aan te geraken is

suc6 nog

De medewerkers van de desbetreffende winkel konden er geen info over vinden. En ik heb natuurlijk 8 dagen ruil garantie, dus zo'n ramp is t niet.

Thnx voor je hulp iig.

Ik zou alleen wel willen weten wat voor alternatief ik heb als t niet blijkt te werken. Ik kan t vanavond laat namelijk pas uitproberen.

Origineel geplaatst door turtel
Hay

de orginele smartmediacard was dacht ik door fuji ontwikkeld met 3.3 volt
de standaard
dat zo een f........... fabrikant op zijn eigen houtje 5 volt ontwikkeld
ik zie het nut er niet van in , wel de ellende

kun je de voeding naar de card niet aanpassen?

greetz turtel

Vraag ik me ook af waarom ze dat geflikkerd hebben. Ik denk zuiver voor het poenpakken van de roland bonzen. Zeer absurd natuurlijk, meer schade aan je naam dan faam en geld zal het ni veel opgebracht hebben. Ze verkopen ze nergens meer en iedereen zoekt ze.

@palmman:
ebay is de oplossing...
Wel kijken dat je iemand neemt met goede feedback, en geef er geen 100euro aan hè? Er zijn nog wat verzendingskosten bij (voor zo'n verzending kan da wel niet veel zijn natuurlijk)
Goed lezen in de omschrijving!!, er zat op ebay.com al èèn tussen die zei 3V smartmedia voor XP30,ALesis etc.... DAt was er al bonk naast dus hè!!!!!!!

:biertje:

Vraag ik me ook af waarom ze dat geflikkerd hebben. Ik denk zuiver voor het poenpakken van de roland bonzen. Zeer absurd natuurlijk, meer schade aan je naam dan faam en geld zal het ni veel opgebracht hebben. Ze verkopen ze nergens meer en iedereen zoekt ze.

@palmman:
ebay is de oplossing...
Wel kijken dat je iemand neemt met goede feedback, en geef er geen 100euro aan hè? Er zijn nog wat verzendingskosten bij (voor zo'n verzending kan da wel niet veel zijn natuurlijk)
Goed lezen in de omschrijving!!, er zat op ebay.com al èèn tussen die zei 3V smartmedia voor XP30,ALesis etc.... DAt was er al bonk naast dus hè!!!!!!!

:biertje:

Damn.,..thnx chef. En die card die ik had gekocht bleek dus toch niet de juiste. Is er nog een alternatief voor Ebay waar ik ze kan vinden denk je????

Waar zijn ROLAND smart mediacards nog verkrijgbaar..????

Waar zijn ROLAND smart mediacards nog verkrijgbaar..????

Waar zijn ROLAND smart mediacards nog verkrijgbaar behalve op E-bay?

Iemand een idee????

neen! Niet meer verkrijgbaar, alleen bij diegene die het geroken hebben en een voorraad opgeslaan hebben er munt uit kletsen:frons:

dus....zoekn via verkoopsites

waarom vraag je dat niet in het topic dat je al had

Je zou trouwens op veilingkijker.nl kunnen zoeken

Bericht door een moderator:
threads samengevoegd. Een is genoeg.

Hay

mr napalm ,op marktpaats .nl staan diversen rolands met cards te koop
uw kunt mailen naar de verkoper en proberen alleen zo een kaart te kopen

de kaarten die er nog zijn zitten waarschijnlijk bij de apparaten.
die worden niet apart aangeboden

veel succes Turtel

abij is dat nu ZO moeilijk?
Gewoon een ebay accountje maken, zoeken, kopen, een paar euro's storten naar iemand en in je brievenbus gaan zien na een week...

:L

Back