Maanstraal
Ingeburgerd
Hallo
Nu ik 2 maandjes bezig ben met fruity loops en zingen en beleef hier veel plezier mee
zou ik graag een synth kopen ( ik hou van synthmuziek/geluid )
deze moet zelf geluid maken ( appart instrument ) dus niet als midi controller
aangezien ik niks ken van synths wou ik dus ff vragen wat julie me kunnen aanraden
prijs zoon 400 - 600 euro liefst nieuw meer geld wil ik er niet aan geven
ik heb wel motivatie ma het kan nog steeds datk over een jaar met andere dinge bezig ben
ookal denkik van niet kheb zoon gevoel dat ik hier al veel eerder mee begonne moest zijn
tmoet ook eenvoudig te bedienen zijn aangezien ik niks ken van synth en hoe die werken
ik hou me momenteel vooral bezig met breakbeat en elektro en new wave achtige muziek zou ik ook willen maken
en mss nog in een bandje belanden ooit
microkorg spreekt me wel aan en is niet zo duur
maar mss kennen julie betere alternativen
als ik met deze synth veel plezier beleef zal ik vlug uitbreiden
khoop dat julie hier iets mee zijn
alvast bedankt
Nu ik 2 maandjes bezig ben met fruity loops en zingen en beleef hier veel plezier mee
zou ik graag een synth kopen ( ik hou van synthmuziek/geluid )
deze moet zelf geluid maken ( appart instrument ) dus niet als midi controller
aangezien ik niks ken van synths wou ik dus ff vragen wat julie me kunnen aanraden
prijs zoon 400 - 600 euro liefst nieuw meer geld wil ik er niet aan geven
ik heb wel motivatie ma het kan nog steeds datk over een jaar met andere dinge bezig ben
ookal denkik van niet kheb zoon gevoel dat ik hier al veel eerder mee begonne moest zijn
tmoet ook eenvoudig te bedienen zijn aangezien ik niks ken van synth en hoe die werken
ik hou me momenteel vooral bezig met breakbeat en elektro en new wave achtige muziek zou ik ook willen maken
en mss nog in een bandje belanden ooit
microkorg spreekt me wel aan en is niet zo duur
maar mss kennen julie betere alternativen
als ik met deze synth veel plezier beleef zal ik vlug uitbreiden
khoop dat julie hier iets mee zijn
alvast bedankt

Juno's zijn ook makkelijk te bedienen.