De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

• Jazeker, altijd en overal!

Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

Stemmen: 98 22,7%

• Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door 6 trak
of je maakt ff zelf www.justin.herejezus.nl aan nutuulk... :D

Zal het even naar mp3 omzetten en daarna even versturen,mag ik je adres dan even hebben. Word wel morgen want de post wordt bij ons na 7u gelicht,dan zul je hem morgen wel ontvangen.

Oei oei oei!
Nou gaat het toch nog de goede (lees verkeerde) kant op!
Misschien is kut uiteindelijk juist wel tof!
Duh!

Origineel geplaatst door demian
Nog ff snel een ander wazig nummertje in elkaar gezet.. stiekum toch wel vetjes geworden maar toch écht als kut bedoeld... :D

nog een nummerje

Origineel geplaatst door Subgroover
Hahaha echt geniale muziekjes hoor!

Ik zat echt te denken... zal ik nu ook eens een onzinnig iets posten... nou vooruit dan maar.
Een jaar of 8 geleden gemaakt in een compleet leipe bui :)
Wel helemaal afluisteren, want het zijn eigenlijk 2 liedjes ineen.

http://student-kmt.hku.nl/~bob0/tmp/subgroover_solarmission.mp3

(ow ja... in de tijd dat ik alleen nog maar een soundcanvas en een AWE64 had 8) )

Voor een kutnummer is dit best goed gedaan maar de wending rond 1.50, hoe kom je erop!?? :D

Origineel geplaatst door 6 trak
GVD!

Lache dit! :D
Dit is helemaal niet zo kut!
Dit zou best wel geschikt zijn als soundtrack voor een tekenfilm....spongebob of zo! 8o)

'k heb er ook nog 1tje, dat nog ergens ver verdoken op mijn hard-disk rondhing :

http://home.scarlet.be/~vanromo1/mods/DEADMEAT.XM

Die heb ik nog in 't 4de middelbaar gemaakt met een klasgenoot. De stem-samples waren geript van Mortal Kombat 2... waar we in die tijd verslaafd aan waren... ;)

PS : een XM file is zoals een MOD-bestand, maar kun je prima afspelen in winamp

...wie wil mag van mij gerust de samples rippen uit de XM-file. het is toch brol ;)

Ik kon het toch niet laten, echt heel ontspannen.
:dubbel:

Last edited by a moderator:
Nou ik heb er aardig wat on-line gezet. Kies maar uit zou ik zeggen
De meeste muziek is van ongeveer 7 tot 10 jaar terug

90's
melodietje
Coaching a female singer (ik zet een keer verkeerd in met klappen en laat haar inhouden)
New Chance (een poging om zelf te zingen, lekker depri)
Italy1
Not Done
Italy2
You're my Angel (weer een poging om te zingen en om gitaar te spelen, nou ja losse snaren aanslaan)

Jeroen en Erik: een liedje geschreven door mijn broer Jeroen. Ik heb dit later bewerkt met live ingespeelde midi-drums en synths

Zangeressen: Ooit audities gehouden. Leuk om te horen hoe zangeressen verschillend kunnen klinken met hetzelfde nummer. De zangeres die het geworden is, heeft na 2 keer inzingen niets meer van zich laten horen.

Link:
http://www.catalunya.herejezus.nl/index.htm

Weet iemand trouwens de standaard foto grootte in pixels voor een website? Mijn foto komt niet goed uit

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Catalunya
Link:
http://www.catalunya.herejezus.nl/index.htm

Weet iemand trouwens de standaard foto grootte in pixels voor een website? Mijn foto komt niet goed uit
haha ook toegetreden tot de here? :D

maar erm, standaard foto voor een website??? errrrrm... die bestaat niet, gewoon zelf meten en passen!
maar ik snap wel wat je bedoeld trouwens... als je echt op save wilt spelen met een plaatje voor elke browser zichtbaar dan zou ik een tabel aanmaken van 640 pixels breed die tevens gecentreerd is en daar je plaatje als achtergrond ingooien...

zo, en nu weer ontopic dus ik ga die shitzooi van jouw eens ff beluisteren :D

Ik ga zeker meedoen, zal binnenkort een zeer KUT nummer maken.

Phochos:eureka:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back