De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

• Jazeker, altijd en overal!

Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

Stemmen: 98 22,7%

• Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door consumer
Oei, ik had deze even gemist. Loser van 2005, als jij het criterium daarvoor bepaalt, dan zal ik er niet van wakker liggen.

Wat de thread waarvan sprake betreft: blijkbaar moet elke vorm van humor hier gepland en georchestreerd worden, wat net het grappige ervan ondermijnt. Had ik onder mijn eigen naam gepost (en neem me niet kwalijk, Catalunya, maar je suggestie dat ik tryouts onder Arkangel postte, getuigt van weinig muzikale intelligentie, opzettelijke onwetendheid, of luiheid) dan was er nooit dat klein beetje twijfel geweest van "meent hij het nu", precies waar het om te doen was.

Dat wil niet zeggen dat ik het aanmaken van clones als Arnkangel wil toejuichen maar ik ben er zeker van dat sommigen van jullie hard (of zacht) gelachen hebben, en dat was de bedoeling.

Meer dan een glimlach kan er in een "laten we eens enkele minuten grappig zijn" thread als deze bij mij in elk geval niet af.

Maar was het nu doof of achterlijk?

Ik heb toevallig net nog even het desbetreffende nummer geluisterd waardoor jij in deze thread genomineerd bent, maar ik vraag me af of je'm zelf weleens hebt gedownload en terug geluisterd, want het klinkt alsof er iets ontzettend fout is gegaan tijdens het maken van de mixdown. Ik hoorde later in het "nummer" namelijk heel zacht op de achtergrond iets wat op een trance lead leek.

hoe kan het dat een kut thread met alleen kutnummers zo populair is?.:confused:

Komt het omdat de bedenker van deze thread ook zo ontzettend .....?!?!...?!...

ach... laat ook maar....

hier nog een begin dat het ook nooit gered heeft. Nu ik het weer luister eigenlijk helemaal niet kut. Maar gewoon erg mooi... pfrrrrrrrr waar gaat het heen.............8D =)

Attachments

• begin 2.mp3
    676,7 KB · Bekeken: 119
DAt weet ik ook niet, maar ik begreep altijd dat ik zo ie zo kutnummers maakte, als ik de recencies nalas in bepaalde bladen over mijn muziek. Maar schijnbaar is het toch nog niet KUT genoeg!!!!!!!!!

Phochos:D

Origineel geplaatst door turtel
tsus ik dacht dat mijn verwarmingsketel ontplofte

is dit nu muziek van de toekomst ?

zo snel zal het toch niet komen ?

Bedankt voor het compliment.:D

Of het muziek voor de nieuwe generatie wordt zal de tijd ons leren...(dan ben ik eindelijk pionier!)

Origineel geplaatst door Unic

ach... laat ook maar....
:bekdicht:

trouwens, dat 'begin' nummer van je is misschien wel geschikt voor The Alltime Kut Tracks verzamelaar...
moet alleen nog wel een voice door die het zooitje aankondigd zeg maar :D

hoezo kut ?

hoezo kut ?

Geweldig mooie nummers maken jullie zeg, in deze thread.
De ene nog beter dan de andere, ga zo door... :dubbel:

:okdan:

ach... laat ook maar....

hier nog een begin dat het ook nooit gered heeft. Nu ik het weer luister eigenlijk helemaal niet kut. Maar gewoon erg mooi... pfrrrrrrrr waar gaat het heen.............8D =)

alles waar kut in voor komt wordt goed bekeken;)

Origineel geplaatst door 6 trak
dit is inmiddels al wel DE meest bekeken en beantwoorde thread uit het forum 'Tracks'...
het is wat... :erm:

ik zoek net naar kut op google raad is waar je uitkomt

Origineel geplaatst door RedTitan
Check deze link :D

ik heb een stukie onderschept van de telefooncentrale , zo te horen hebben ze genoeg te doen

Attachments

• telefoon.mp3
    360,1 KB · Bekeken: 127
wie heeft er nou gewonnen ?????

wie heeft er nou gewonnen ?????

Nu wil ik toch wel weten wie jullie de beste vinden...:smeris:
en de motivaties interesseren me het meest....:koffie:

de orgineelste krijgt van mij een :biertje:

omdat mensen zich niet zo 123 kwetsbaar op willen stellen. dit is een uitstekende dekmantel om dingen te laten horen waar velen stiekem toch wel trots op zijn maar niet voor durven uitkomen....of zeg ik nu weer onzin? ach..

Nu ik het weer luister eigenlijk helemaal niet kut. Maar gewoon erg mooi... pfrrrrrrrr waar gaat het heen.............8D =)

inderdaad ja, nu wil ik ook meer hier van horen eigenlijk.

Origineel geplaatst door VanHeckis
omdat mensen zich niet zo 123 kwetsbaar op willen stellen. dit is een uitstekende dekmantel om dingen te laten horen waar velen stiekem toch wel trots op zijn maar niet voor durven uitkomen....of zeg ik nu weer onzin? ach..

mmm.. denk dat dat wel meevalt.. hoop hebben echt hun best gedaan om een echte onvervalste bewust inelkaargeflapswanzte kuttrack te maken. !

En er nog lol aan beleefd ook! :D

Origineel geplaatst door demian
mmm.. denk dat dat wel meevalt.. hoop hebben echt hun best gedaan om een echte onvervalste bewust inelkaargeflapswanzte kuttrack te maken. !

ik heb helaas helaas helaas moet ik zeggen niet alles gehoord in deze thread dus je zult wel gelijk hebben.

ik zeg ook maar wat

maar je moet wat zeggen he?

anders is het zo stil.

Origineel geplaatst door demian

ik heb hier een hoop lol mee gehad ,oud stukie waarin mijn neefje die nog niet kon praten zingt
hij kan best in de kuthread

Attachments

• marco botsauto.mp3
    700,1 KB · Bekeken: 125
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back