Wellicht dat de track Luna On Snow van Micro Macro tot een kut nummer gerekend kan worden???
www.phochos.org/muziek/LunaOnSnow.mp3
Phochos
www.phochos.org/muziek/LunaOnSnow.mp3
Phochos

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door consumer
Oei, ik had deze even gemist. Loser van 2005, als jij het criterium daarvoor bepaalt, dan zal ik er niet van wakker liggen.
Wat de thread waarvan sprake betreft: blijkbaar moet elke vorm van humor hier gepland en georchestreerd worden, wat net het grappige ervan ondermijnt. Had ik onder mijn eigen naam gepost (en neem me niet kwalijk, Catalunya, maar je suggestie dat ik tryouts onder Arkangel postte, getuigt van weinig muzikale intelligentie, opzettelijke onwetendheid, of luiheid) dan was er nooit dat klein beetje twijfel geweest van "meent hij het nu", precies waar het om te doen was.
Dat wil niet zeggen dat ik het aanmaken van clones als Arnkangel wil toejuichen maar ik ben er zeker van dat sommigen van jullie hard (of zacht) gelachen hebben, en dat was de bedoeling.
Meer dan een glimlach kan er in een "laten we eens enkele minuten grappig zijn" thread als deze bij mij in elk geval niet af.
Maar was het nu doof of achterlijk?

Origineel geplaatst door turtel
tsus ik dacht dat mijn verwarmingsketel ontplofte
is dit nu muziek van de toekomst ?
zo snel zal het toch niet komen ?
Origineel geplaatst door Sly Dog
De meest absurde van onze kant:
http://pu.solidbasics.com/tracks/Sly_Dog_&_Relaxzomaniaq_-_Bloederige_Maagdenoffers.mp3

Origineel geplaatst door Unic
Komt het omdat de bedenker van deze thread ook zo ontzettend .....?!?!...?!...
ach... laat ook maar....

hoe kan het dat een kut thread met alleen kutnummers zo populair is?.:confused:
Komt het omdat de bedenker van deze thread ook zo ontzettend .....?!?!...?!...
ach... laat ook maar....
hier nog een begin dat het ook nooit gered heeft. Nu ik het weer luister eigenlijk helemaal niet kut. Maar gewoon erg mooi... pfrrrrrrrr waar gaat het heen.............![]()
![]()

dit is inmiddels al wel DE meest bekeken en beantwoorde thread uit het forum 'Tracks'...Origineel geplaatst door turtel
alles waar kut in voor komt wordt goed bekeken![]()

Origineel geplaatst door 6 trak
dit is inmiddels al wel DE meest bekeken en beantwoorde thread uit het forum 'Tracks'...
het is wat...![]()

hoe kan het dat een kut thread met alleen kutnummers zo populair is?.:confused:
Nu ik het weer luister eigenlijk helemaal niet kut. Maar gewoon erg mooi... pfrrrrrrrr waar gaat het heen.............![]()
![]()
Origineel geplaatst door VanHeckis
omdat mensen zich niet zo 123 kwetsbaar op willen stellen. dit is een uitstekende dekmantel om dingen te laten horen waar velen stiekem toch wel trots op zijn maar niet voor durven uitkomen....of zeg ik nu weer onzin? ach..

Origineel geplaatst door demian
mmm.. denk dat dat wel meevalt.. hoop hebben echt hun best gedaan om een echte onvervalste bewust inelkaargeflapswanzte kuttrack te maken. !
En er nog lol aan beleefd ook!![]()
Origineel geplaatst door demian
mmm.. denk dat dat wel meevalt.. hoop hebben echt hun best gedaan om een echte onvervalste bewust inelkaargeflapswanzte kuttrack te maken. !
En er nog lol aan beleefd ook!![]()