[track] Shenjia

LoFiye

Let there be rock!
Ik ben met een track bezig, maar ik weet nog niet helemaal zeker wat ik er mee moet.

track

Heeft iemand nog een mening of suggesties? Weggooien kan altijd nog :D

Klinkt al heel aardig, hoor, best spannend!
Het is alleen nog heel basic. De geluiden zijn nog iel, maar als je die vetter maakt, wordt het wel wat.

Zou ik niet weggooien!
De titel dekt de lading wel, denk ik, maar dan zou ik ook zoek gaan naar een ander geluid voor het orgeltje en die lead.
Meer richting snaarinstrumenten en minder electronisch, kan ook komen door het ontbreken van reverb e.d.
Maar een mooie sfeer zit er nu al zeker in!

heyj, dit vind ik best mooi :)

Die delay achter die sequence is alleen nogal uit-sync zegmaar.. misschien is dat bewust.. maar ik zou dat zelf anders doen.

Een fijn idee is dit zeker, houden maar.
Als je'm even lang zou houden zou ik er in het stuk tussen 1:36 en 2:33 (dat je als een break kan beschouwen) andere geluiden of zo, ev. ander melodietje, in steken. Iets om het verschil te accentueren eigenlijk. Er is nu wel een miniem verschil qua akkoorden, maar toch wel te klein om duidelijk te zijn. Dan kan je vanaf 2:33 terug de draad oppakken en (ook weer met meer geluiden) naar de climax te werken.
Maar een ideetje... kan best ook nog anders wellicht.

Ik ben jullie zeeeer dankbaar voor de comments. Hier kan ik wat mee! De komende dagen ga met de tips en suggesties aan de slag en hopelijk kan ik dan een nieuwe versie posten.
Meer comments zijn altijd welkom, maar tot dusver harstikke bedankt :okdan:

Back