Er staat op de marktplaats van Interface.nl een Korg SQ10 sequencer voor 450,-. Da's een mooie prijs vind ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Hanz
Oh ja?
Nou ja, strikt technisch gezien misschien wel... mooie sinusjes als je de CV outputs direct aansluit op je versterker.
Maar verder ben ik wel benieuwd wat voor soort geluid Mono bedoelt. Duh!!!!![]()

Origineel geplaatst door Imipolex
SQ10 = Liaisons dangereuses: Los ninos en el parque...!
toch zeker een van de beste sequencejes die ik ken, is me nog nooit gelukt na te maken met een ander type sequencer...
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
1 Ding is zeker: er zit wel degelijk muziek in dat apparaat. Ik heb er zelf 1 in combinatie met wat andere Korgjes. Zo'n sequencer trekt je MS10/20/50 echt naar een hoger niveau.
Origineel geplaatst door ZmokE
Komt die sequence daarvan joh?
Nooit geweten....en wat voor synth hebben ze er aan gehangen dan?
Origineel geplaatst door Exzit
Je kan toch ook midi inbouwen in je MS10/20 en hem op je sequencer programma van je pc laten lopen?
Vraag is eigenlijk dus wat voor meerwaarde heeft zo'n bak als je het bovenste ook kan doen.
Origineel geplaatst door Exzit
Je kan toch ook midi inbouwen in je MS10/20 en hem op je sequencer programma van je pc laten lopen?
Vraag is eigenlijk dus wat voor meerwaarde heeft zo'n bak als je het bovenste ook kan doen.
Origineel geplaatst door Imipolex
Tsja, ik zou zeggen zoek dat nummer van Liaisons Dangereuses eens op en probeer dat dan eens na te maken met je PC.
Dan kom jer er snel genoeg achter wat de meerwaarde van zon ouderwetse SQ10 eigenlijk is.