Akai MPC4000 1499,- Nieuw

pal

Mannelijk lid
Wederom bij feedback akai mpc4000 gewoon nieuw voor 1499!!!!
zit al te denken om mijn mpc 1000 in te ruilen...;-)

Ja, ik had het ook al gezien. Ik ben nu toch serieus aan 't overwegen om er een aan te schaffen. :{
Bij Thomann staan nog de oude prijzen. Zullen wel snel volgen, denk ik.

Volgens mij is ie dan wel erg kaal. Maar ja, hd en geheugen koop je wel voor €250,- en dan heb je nieuw spul. Dit soort acties zijn wel altijd naadje voor de tweedehandsmarkt. :L

Dit soort acties zijn wel altijd naadje voor de tweedehandsmarkt
Dat ligt er maar net aan of je koper of verkoper bent.
Maar moeten ze vaker doen van dit soort acties (alleen dan van produkten die ik nodig heb).

Bij Feedback wordt ie verkocht als Akai MPC 4000 HD. Dus ik denk dat dat HD staat voor Harddisk.
Hoef je alleen nog maar wat geheugen te kopen en misschien een 8 uit.

ik verwacht niet dat ze er 10-tallen van hebben liggen voor deze prijs... maar weten doe ik dat natuurlijk niet... Hetzelfde verwacht ik voor die Modulars (700EUR voor de rack en 850EUR voor de keys INCL expansion!)...

Tweedehands brengt de expansie ca. €200 - €225 op. Dus tel uit je winst. Vind het wel een top aanbieding is ongeveer 1/2 prijs tov ene G2. En zoveel meer heeft die G2 ook niet.

Origineel geplaatst door 100%
Ja, ik had het ook al gezien. Ik ben nu toch serieus aan 't overwegen om er een aan te schaffen. :{
Bij Thomann staan nog de oude prijzen. Zullen wel snel volgen, denk ik.

Gewoon doen! Iedereen een 4000, iedereen gelukkig, geen gezeik meer, gewoon moesiek maken. Dan gaat het forum wel doodgaan op de duur :D

Origineel geplaatst door Lacertus
ik verwacht niet dat ze er 10-tallen van hebben liggen voor deze prijs...

De MPC4K staat als 'winkeldochter' vermeld, dus veel zullen ze er niet hebben. Kan dus ook goed demo-modellen (showroom) zijn!!

De Clavia's staan gewoon als 'aanbieding' vermeld :P

Attachments

• mpc4k.jpg
    mpc4k.jpg
    35,6 KB · Bekeken: 72
Bij Feedback Rotterdam staan 2 demomodellen, je krijgt er dan wel los een harddisk bij van 40 gig, die je dan zelf in moet bouwen.
Ik weet niet hoeveel er in apeldoorn of utrecht zijn.
Ik denk voor de mensen die um echt willen, ze morgen om 10 uur aan de bel moeten trekken.

@Kenny: Van de Clavia Modulars (keys & rack) zijn er wel meer/zat?

Zou er een nieuwe MPC op komst zijn?

ik geloof er nix van hoor dat er een nieuwe mpc komt. Ik denk eerder dat het slecht nieuws is voor de mpc4k users, de R&D team trekt zn handen er vanaf denk ik.

Ik heb de MPC4000 van Feedback niet in het echt gezien, maar op het plaatje staat hij in de oude kleurstelling. Ook de nieuwe MPC4000 wordt in het blauw geleverd, en niet in het wit... dus óf een oude foto óf een oude MPC.
Op de échte MPC4000 HD zit een HD ingebouwd en dan staat er de volledige AKAI sample library op...

Ik verwacht niet dat AKAI's R&D ermee mag stoppen zolang Roland nog aan zijn MV8000 aan het sleutelen is. Ze mogen hun naam en marktpositie natuurlijk niet verliezen!

Op mpc-forums.com wordt er wel eens gefilosofeerd/gefantaseerd over een MPC2500, maar niemand weet daar werkelijk iets vanaf...

Back