Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Tekno
Prima sheet mokbor! Ik baal er alleen van dat ik nog steeds mijn Rozzbox niet heb!!!! Kilian laat niets van zich horen...kan jij niet wat voor me regelen Mokbor?![]()
Ik heb vandaag vrij en heb al 5 van de sheets versleten, ik vind ze erg handig. Ik vind het niet eens erg om er een pen bij te houden, lekker "oud school" 

de oversturing komt door de gain vd mixer open te draaien, eindelijk iets waar behringer WEL goed in is 

Origineel geplaatst door ironfreq
Heb ik goed begrepen dat je hem kunt syncen (leuk werkwoord) aan MIDI-clock (dus als Slave)? Werkt dat een beetje betrouwbaar?
. Alleen kan de MPC1000 zowel Play (from start) als Play (waar je 'm stop hebt gezet) doen, en bij Play from start synct 'ie gelijk met het patroon mee.
het is dus gelijk een sync boxje....Origineel geplaatst door Yoozer
Hij werkt hier heel strak met de MPC1000 mee, hoor. Alleen kan de MPC1000 zowel Play (from start) als Play (waar je 'm stop hebt gezet) doen, en bij Play from start synct 'ie gelijk met het patroon mee.
Ik hoorde nog wat factory presets voor bij komen