Post hier je best gesamplede kit

ikke

Ouwe rot
Weinig verkeer in dit gedeelte van de site, daarom doe ik een heerlijk voorstel voor al de sampleheadzz onder ons. :D
Post hier namelijk je eigen beste kit (moet gesampled zijn van andere nummers).
De samples mogen uiteraard helemaal getweaked zijn. Hele loops liever niet, stukjes wel natuurlijk (een paar tellen ofzow, u ziet maar :) ).
Neem gerust jullie tijd, zo staat hier binnekort een heerlijke collectie sample kits.
De kit programs mogen natuurlijk in je eigen sampler formaat (halion, kontakt, akai, e-mu, nnxt, etc..) maar zie dat de samples in wav formaat zijn zodat we allemaal kunnen freaken :P
Misschien een beetje een vreemd idee om iedereen zn beste samples naar boven te laten halen... mja

Iemand mee? Of liever, nee.. ?
.. (Want ik ga niet in men eentje deze thread aanvullen ;) )

Ik vermoed dat de meesten hun beste sample kit voor zichzelf zullen houden.

Je kan beter vragen "wat is het slechtste wat je ooit gesampled hebt?":D

Origineel geplaatst door Catalunya
Ik vermoed dat de meesten hun beste sample kit voor zichzelf zullen houden.

Je kan beter vragen "wat is het slechtste wat je ooit gesampled hebt?":D

Heb een hele vetteuh set van "Heidi" liggen! Bruut geript uit de bijdrage van Trash in een gezelige chat sessie.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Maar dan zelf ook wel even een kitje posten toch!:eureka:

Idd, jij bent dan zeker verplicht als eerste af te trappen.....

Origineel geplaatst door mikemix
Idd, jij bent dan zeker verplicht als eerste af te trappen.....

Heya Mike zag dat jij in deze tread gepost had en dacht: Hij zal toch niet op zoek zijn naar een Heidi sample setje voor de Mikemix kinder enclave 8o) 8o) :stupid .

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Heya Mike zag dat jij in deze tread gepost had en dacht: Hij zal toch niet op zoek zijn naar een Heidi sample setje voor de Mikemix kinder enclave 8o) 8o) :stupid .

:D jij weet dat ik kindertjes heb, en dus papa ben, dus ach why not?8o)

Heejuh :smeris: , maar even weer on-topic mister moderator :smeris: 8o)

-ik ben zinnens een nieuwe kit te maken voor een remix, maar die kan ik dan toch niet gaan postten?

-Dan heb ik nog een kit in hetzelfde verhaal die worldwide released word maand mei ofzo...dus das ook al not done

-Dan heb ik hier een remake van een nummer dat op vinyl gaat, maar dat zijn dan weer originals dus.....ook not done

Ik denk dat je best had gevraagd om samplekits van geluiden of drums vrij van gebruik, op het duits producersforum doen ze dagelijks postings van gratis kits zoveel dat je er draaierig van word....Op de duur heb je zoveel bijeen dan je niet meer weet wat je op stal hebt staan, dat is dan weer de keerzijde.

op het duits producersforum doen ze dagelijks postings van gratis kits zoveel dat je er draaierig van word....Op de duur heb je zoveel bijeen dan je niet meer weet wat je op stal hebt staan, dat is dan weer de keerzijde.

Heb je daar toevallig een linkje van?

Origineel geplaatst door Prophet
...die worldwide released word maand mei ofzo...

Whaha... worldwide... je bedoelt zoals alle andere platen die elke week uitkomen... wereldwijd gedistribueerd. Groot verschil daar, makker... ow, en wordt is met 'DT'...

Origineel geplaatst door Mad Dan
Whaha... worldwide... je bedoelt zoals alle andere platen die elke week uitkomen... wereldwijd gedistribueerd. Groot verschil daar, makker... ow, en wordt is met 'DT'...

zij maar gerust dat deze WORLDwide word, met of zonder DT !

En toegegeven, van muziek distri 'BUEREN' ken ik geen reet en moet ik ook niet weten

:doei:

Lijkt me geen strak plan om mijn kits te gaan posten :) Straks klinkt iedereen net zo goed als ik. :P
'k Heb destijds een airbase leeggesampled en vanaf '95 heb ik al mijn samples nog uit de trackertijd.

Zielig gediss over spelling is niet nodig dacht ik. Het is een forum, geen proefwerk :).

-C-

en vanaf '95 heb ik al mijn samples nog uit de trackertijd.

Klinkt bekend. Staat hier op de harddisk een hele map met samples gemaakt in OctaMED op de Amiga.
Oudste wat ik zo snel zie staan is mei 1991. Heb ook nog twee 5.25" floppen liggen met samples,
maar bij gebrek aan een 5.25" drive...

mja ik zoek geen kits of samples hoor..
dacht dat dit misschien een goed idee was, maar blijkbaar niet ;)

Origineel geplaatst door ikke
mja ik zoek geen kits of samples hoor..
dacht dat dit misschien een goed idee was, maar blijkbaar niet ;)

Ben idd bang dat dit op niets uit loopt.
Tips wil men wel geven maar niet de recepten van fijne gerechten zullen we maar zeggen;)

Back