Weinig verkeer in dit gedeelte van de site, daarom doe ik een heerlijk voorstel voor al de sampleheadzz onder ons.
Post hier namelijk je eigen beste kit (moet gesampled zijn van andere nummers).
De samples mogen uiteraard helemaal getweaked zijn. Hele loops liever niet, stukjes wel natuurlijk (een paar tellen ofzow, u ziet maar
).
Neem gerust jullie tijd, zo staat hier binnekort een heerlijke collectie sample kits.
De kit programs mogen natuurlijk in je eigen sampler formaat (halion, kontakt, akai, e-mu, nnxt, etc..) maar zie dat de samples in wav formaat zijn zodat we allemaal kunnen freaken
Misschien een beetje een vreemd idee om iedereen zn beste samples naar boven te laten halen... mja
Iemand mee? Of liever, nee.. ?
.. (Want ik ga niet in men eentje deze thread aanvullen
)
Post hier namelijk je eigen beste kit (moet gesampled zijn van andere nummers).
De samples mogen uiteraard helemaal getweaked zijn. Hele loops liever niet, stukjes wel natuurlijk (een paar tellen ofzow, u ziet maar
).Neem gerust jullie tijd, zo staat hier binnekort een heerlijke collectie sample kits.
De kit programs mogen natuurlijk in je eigen sampler formaat (halion, kontakt, akai, e-mu, nnxt, etc..) maar zie dat de samples in wav formaat zijn zodat we allemaal kunnen freaken
Misschien een beetje een vreemd idee om iedereen zn beste samples naar boven te laten halen... mja
Iemand mee? Of liever, nee.. ?
.. (Want ik ga niet in men eentje deze thread aanvullen
)
.
, maar even weer on-topic mister moderator