[curetronic.de] DIY modular

tru, tru
maar ik pak gewoon zo een afdekplaat van doepfer en maak daar dan een frontpanel, zodat het allemaal nog bij elkaar past, 'k vind zo van die chaotische modulars met vanalles en nog wat door
elkaar niet mooi =)
t'is zowiezo al een hele chaos =)
( plus 'k zou de frontplaat dan meer maken zoals de wiards & consoorten, met alle connecties vanonder en de rest erboven, 'k vind het bijzonder onhandig om de res van de lp filter open te draaien als die module volledig dichtgepatched zit)

maar ik zit dus eigenlijk beter met gewoon een voeding van curetronic ineens te kopen om zo alle verdere complicaties te voorkomen.

Origineel geplaatst door Cyanide
en aangezien 55 € voor een vco nu eenmaal een koopje is, zie'k ineens een 12VCO synth weer helemaal zitte =D
:halleluja

ja..hoe zit dat nou eigenlijk???

ik bedoel: hoe klinkt het nou?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik geef mono niet vaak gelijk, maar...

Het is ala Dirk Lindhof.. Curetronic maakte vroeger ook allemaal doepfer en formant clones.. En nu komen ze met een eigen modular. De kans is aanwezig dat ze natuurlijk die oude 'eigen' PCB / ontwerpen gebruikt hebben.

Het hoeft niet.. maar kan wel zo zijn.

Niks mis mee.. vooral ook niet met de prijs. Voor mij persoonlijk wel weer het formaat..

kwam dit merk iid tegen d8 s ffe lezen ,...mooispul

prijs is heel netjes en niemand nog een klank / vergelijking vindt m erg netjes qa frontplater en zelf te bepalen colors...
mooie looks iig :halleluja

En wat vinden we hier van?

005.jpg

http://www.curetronic.de
Zo'n tool module en die wave-crush zijn eigenlijk wel leuk.

Ik ben benieuwd of Curetronic het gaat redden. Volgens mij maakten zij al langer DIYs of niet?

Hmmm het lijkt me dus niet dat ze HET gaan maken....hun site is niet meer online dus dood?????
Okee ff gegoogeld en hier hun nieuwe page adres: http://www.curetronic.com/curetrbau/curetr/index.htm

curetronic is nog niet dood, maar deze topic is maar moeilijk leven in te blazen geloof ik.
Nou, hun website is anders wel hartstikke dood....

Curetronic bestaat nog wel volgens mij.
Maar ik zou er absoluut niks van kopen.

zu gaat een bedrijf op zn gat :W:W
niemand een vergelijkje met bv d:luv::luv:at en zus enso klinkt ongeveer als ,...

Kick...

Vandaag met een vriend bij Curetronic geweest, was een leuke middag. Lekker gepatched en gepraat, erg vriendelijke man met een leuke modular.
Kwa klank zijn sommige modules erg goed en een aantal oke.
Gevoel van de knoppen is goed, wel anders dan mijn dot com, ruberen knoppen draait relaxed.
Layout is netjes en de bouw van de modules is goed. Discreet opgebouwd.

Morgen ga ik weer bij hem langs.......

grtzRb

ik kwoot mezelf nog maar eens een jaartje later. ;)

whoe haaha dees ook top

Citaat:
Origineel geplaatst door Cyanide
en aangezien 55 € voor een vco nu eenmaal een koopje is, zie'k ineens een 12VCO synth weer helemaal zitte =D

Back