Revelation at dunghill uppermost

Heel indrukwekkend wat jullie allemaal uit jullie instrumentaria halen, en ook de manier waarop het allemaal klinkt en ineen vloeit. Voor mij duurt 11 minuten veel te lang om slechts 1 grondtoon te gebruiken, er is gelukkig wel dat middenstuk en zo, maar toch. Ik kan hier dus wel geboeid naar luisteren en grote bewondering hebben voor de 'synth-kunst', maar niet meer dan 1 of twee keren want er is te weinig 'muziek-kunst' voor mij. Da's mijn HEEL persoonlijke mening hee mannen, ik bedoel daar verder niks mee. Want het is en blijft een track van het hoogste niveau en ik zie echt niet in waarom jullie met deze stijl en dit niveau geen platencontract zouden kunnen versieren ergens.

:okdan:

okey,

dit is dus een chrizz/6track productie?!?!?!?

geluidstechnisch zit dit erg goed in elkaar.:halleluja
Het nummer boeit mij ook tot op zekere hoogte. Iets te lang...

Maar geven jullie dit uit??? wnat fosfor in my cabinet was ook een erg goed nummer.

maar gewoon een steengoede productie... daar valt weer uit te leren;)

Oogjes dicht en genieten.

lekker plaatje chriss and six :)

Het is idd sterk geproduceerd.. helaas vind ik de klank nogal 'gedateerd' en ook vind ik het gehele klank beeld nogal van 'ver' af komen, ik mis een echt 'vol spectrum'. Maar er zit wel een goede sfeer in natuurlijk ;

Laatst gewijzigd:
Briljant nummer.. beetje funky zelfs!

Weer eens wat anders dan al het 4 on the floor, een echte verademing.

Doet me een beetje denken aan Higher Intelligence Agency ook, en dat is allen maar als compliment bedoeld.

Keep up the good work :)

Origineel geplaatst door Catalunya
Weer zo'n heerlijke ESPB track.

waar staat ESPB voor ?

erg kewle track by the way ;)

chrizz,

Waanzinnig nummer, zou goed passen op de cdr "The Search For Poly One - The S.E.T.I.-Project" van de "Synthforum Artists" die gaat uitkomen op mijn Orion Records label. INteresse erin om ook met dit nummer op die cdr te komen???

Phochos:D

Origineel geplaatst door isnieZot
verveelt op geen enkel moment. ook al is hij 11 min. lang
:halleluja

het is lekker,maar ook geen muziek om uit mijn bol te gaan,ook niks inoverend,zoiets komt en gaat,en zoals al tevoren opgemerkt werdt,voor mij is dit na een tydje een sleur,qua mastering klinkt alles owke',maar zit nog meer in

max volume piek is -1.8 db,,bij de frequenties kan wel nog bij

maar in dit geval is dit het probleem niet,nu zo te zien en horen is er wel een publiek voor jullie styl,dus ik wil hier niet aangevallen worden ,omdat ik me mind spreek;

heb er wel respect voor,nr is volledig,maar kan in sommige stromingen beter,wat mij betreft

atmosferisch,zeer geslaagd,greetz

Origineel geplaatst door phochos
chrizz,

Waanzinnig nummer, zou goed passen op de cdr "The Search For Poly One - The S.E.T.I.-Project" van de "Synthforum Artists" die gaat uitkomen op mijn Orion Records label. INteresse erin om ook met dit nummer op die cdr te komen???

Phochos:D

zeker geen problemen mee 8)

Netjes geproduceerd, mooie breaks, fills, e.d.

Het is verder een track die zoals al eerder gezegd bij beelden past... ik zou dit thuis niet opzetten denk ik,
daarvoor is de track voor mij niet sprekend genoeg.

Van mij mag het allemaal nog wel iets rauwer, harder, mechanischer }:|

Back