Lelijke stickers op synths

Origineel geplaatst door Kevin
Ow en wat betreft de sticker...die laat ik mooi zitten da's humor en het zijn aluminium zijpaneeltjes

Als je hem er dan ook maar op laat zitten als ik hem van je over ga nemen binnenkort ;)

Origineel geplaatst door Riekoes
Als je hem er dan ook maar op laat zitten als ik hem van je over ga nemen binnenkort ;)

Helaas dit is een blijver :D

ik baal er altijd van dat ik van die stomme synthesizers onder die mooie stickers vind...

Voor dat geld had het mij niet uit gemaakt of er nou meer stickers op zitten of niet gewoon voor die prijs laat je hem gewoon niet liggen lijk mij. :D

Pandjes winkels zijn een godsgeschenk uit aarde.

Uw miserie bezorgt mij een GAS hysterie. :D

Origineel geplaatst door sweety
als ie zo cheap is,wat zou degene hebben gekregen toen ie die indigo
verkocht aan goods 4 you?
dat zou echt weinig moeten zijn !!!
Tsja hij is compleet heb zelfs de doos erbij....maar goed.
Idd ik denk zelfs minder als de helft (ben er zelf namelijk eens geweest met een NM Rack 1) en daar kreeg ik al ook belachelijk weinig voor terug (niet gedaan dus)

Maar al zou het de helft zijn (ca € 270) damn dat is idd verdomd weing...maar ja mensen in geldnood.

GVD daar is die mooie indigo uit tilburg dus gebleven ,zat er ook al op te aazen: een indigo voor 550, wie wil dat nou niet! Paar daagjes later weer gaan kijken, maar nee hoor: weg was ie! 3x raden wie hem heeft! :P

Hey, serienummer 01015652, das de mijne die onlangs gestolen is!
Ik zal je matsen, de mijne was niet verzekerd, maar heb wel een foto met serienummer erop, dus de politie zal niet moeilijk doen.
Omdat ik toch een nieuwe moet gaan kopen, wil ik je die 549..ok 550 euro wel geven zodat ik mijn Indigo weer terug heb. OK?

...Noord Hollands grapje8o)

ik heb laatst een italo converter gekocht en daar zaten ook een paar lastige stickers op...
gelijk doorverkocht omdat mijn muziek eigenlijk al cheesy genoeg is :)

Hmmm:

Wat een gedoe over een sticker , baal er meer van dat die gast me voor is geweest met
zijn indigo uit tilburg! grrrr, maar ja: 1tipje: gebruik gewoon goedkope nagellak remover a.k.a aceton
Redelijk agressief spul voor verf enzo: maar puur aluminium is geen gevaar!

Sticker regelmatig nat maken met water aan washandje: na 10 min sticker grotendeels eraf trekken
en met nagellakremover op doekje de lijmresten eraf halen .... vliegt eraf: 3 sec ofzo haha.... geloof me :
al zovaak gedaan, kan geen kwaad zolang je geen drukwerk of verf raakt.

Groeten Roi

ligt aan de kunststof: maar we hebben het toch over aluminiuem hier poly? of zijn de zijpanelen kunsstof

En al is het metaal, dan nog oppassen voor je lak!

Duit in het zakje van de chemicus:

Aceton zou ik niet snel doen, liever ethanol (spiritus) op gevoelige materialen.

Back