Omdat er de afgelopen tijd een aantal vragen zijn geweest van mensen die voor 't eerst een synth of workstation willen gaan kopen dacht ik aan het volgende:
op iedere synth of workstation zit tegenwoordig wel een afspeelbare demo ingebouwd. meestal zijn die dingen zo gecomponeerd dat je een redelijke indruk kunt krijgen van een behoorlijk aantal geluiden.
misschien handig als er een permanente plek zou zijn hier waar die demo's kunnen worden gedownload.
van ieder type hoeft er maar 1 keer een demo te worden geupload uiteraard.
anyway, mocht dit er al zijn, dan heb ik niks gezegd of als er juridische iets niet in de haak is aan dit idee (weer ik veel) dan hoor ik het ook wel.
ik wil zelf die van de xv88 wel uploaden.

op iedere synth of workstation zit tegenwoordig wel een afspeelbare demo ingebouwd. meestal zijn die dingen zo gecomponeerd dat je een redelijke indruk kunt krijgen van een behoorlijk aantal geluiden.
misschien handig als er een permanente plek zou zijn hier waar die demo's kunnen worden gedownload.
van ieder type hoeft er maar 1 keer een demo te worden geupload uiteraard.
anyway, mocht dit er al zijn, dan heb ik niks gezegd of als er juridische iets niet in de haak is aan dit idee (weer ik veel) dan hoor ik het ook wel.
ik wil zelf die van de xv88 wel uploaden.
Ik zie de topics "wie wil er een demo van de a-station voor me uploaden" nu al aan komen.