funklogic bizarre rackvullers!

schaapje

beeeeeeeeeeeeeeeeeh !
Sja, ik heb geen problemen om mijn rack vol te krijgen, maar voor studio's kan het inderdaad de eerstye indruk verbeteren voor klanten die alleen kijken naar de hoeveelheid apparatuur.

Wat ik wel erg leuk vind is die houten blindplaten (http://www.funklogic.com/exotic.htm). Er was laatst iemand op het forum die een eigen buizendistortion aan het maken was (was geloof ik begonnen als versterker >:| , maar ala) en dan zorgt zo'n houten plaat natuurlijk voor een super vintage uiterlijk! :{

Ik vind het vrij zielig. Maar voor commerciele studio's, met zielige klanten die nergens verstand van hebben maar graag veel knoppen zien wil ik het wel door de vingers zien. Zouden die VU meters ook bewegen?

Ik denk dat je het meer als een grappig iets moet zien als een serieus iets. Het ziet in ieder geval leuker uit als zo'n zwart roostertje voor je rackje...

Lijkt me sterk dat profesionals het gebruiken om indruk te maken over de hoeveelheid apparatuur die ze hebben staan...

en over de vu meters: A proprietary UV meter provides signal metering. The scale apparently matches that of a standard VU meter, yet the ballistics are such that the reading is fixed 0.1 units down from +3UV, perpetually guaranteeing a bit of headroom.

Laatst gewijzigd:
Ik vind het wel humor. Vooral die rare kreten op die dingen.
Hebben jullie dan nog geen Funkerator? :)

maar dat frontje voor die twee fmr's is zeker wel handig ze bouwen dus nog iets nuttigs ook.

Back