Hallo,
Ik ben op zoek naar een Teammate.. die met mij Muziek wil producen..
Ik heb iemand nodig.. die totaal beschikbaar is voor Bright Flare Productions dat is dus de naam waar je met mij onder werkt.. Ik werk nu met iemand samen uit de USA maar dat schiet niet echt op.. want hij maakt ook voor zichzelf muziek.. maar ik zoek dus iemand die alleen onder de naam Bright Flare met mij wilt werken.. Ik produce muziek met Fruityloops.. Ik ben nog wel een newbie
maarja met een goed teamwork daar leer je ook heel veel van..
Als je interesse hebt.. E-mail me naar niekos@nl3gta.nl of contact me via ICQ : 115533397 !!
Laat zo spoedig mogelijk van je horen
PS : De website is : www.brightflare.org
MvG,
DoZeC a.k.a Niekos!!
Ik ben op zoek naar een Teammate.. die met mij Muziek wil producen..
Ik heb iemand nodig.. die totaal beschikbaar is voor Bright Flare Productions dat is dus de naam waar je met mij onder werkt.. Ik werk nu met iemand samen uit de USA maar dat schiet niet echt op.. want hij maakt ook voor zichzelf muziek.. maar ik zoek dus iemand die alleen onder de naam Bright Flare met mij wilt werken.. Ik produce muziek met Fruityloops.. Ik ben nog wel een newbie
maarja met een goed teamwork daar leer je ook heel veel van.. Als je interesse hebt.. E-mail me naar niekos@nl3gta.nl of contact me via ICQ : 115533397 !!
Laat zo spoedig mogelijk van je horen

PS : De website is : www.brightflare.org
MvG,
DoZeC a.k.a Niekos!!

)

maar ik bedoelde