maak een smerig nummer in 3 min

Septic

ex Modular addict
Als antwoord op de korte snippets hier......:)

Attachments

• lofi-intruders.mp3
    871,4 KB · Bekeken: 65
Re: maak een smerig nummer in 3 min

Origineel geplaatst door Septic
Als antwoord op de korte snippets hier......:)
- welke snippets/thread(s) bedoel je dan pcies?
- wil de title zeggen dat 'men' in deze thread ook nummers moet posten die smerig klinken?
- hoe controleer je of iemand ook echt in 3 minuten een smerig nummer heeft gemaakt?

Ja even me nieuwe modded 606 getest met E-Phonics Lofi-plug er over

Is een reactie op de threads van evilfaces :) 6 trak

Ik vind de tracks van Evilface dan net even iets lekkerder dan dit. Dit vind ik kutherrie.

Origineel geplaatst door Catalunya
Ik vind de tracks van Evilface dan net even iets lekkerder dan dit. Dit vind ik kutherrie.

Het is ook bedoeld om je in een zieke/aggro stemming te krijgen en niet om kippevel te krijgen van de harmonische intervallen.
En punk vinden een hoop mensen ook kutherrie. Maar Discharge en Chaos UK is echt wel toffe muziek.

Punks not dead!

Nee natuurljik klinkt het als kutherrie, dat beoogde ik ook. :)

Origineel geplaatst door Septic
Ja even me nieuwe modded 606 getest met E-Phonics Lofi-plug er over

Is een reactie op de threads van evilfaces :) 6 trak

Netjes! klinkt erg gaaf.

Thanks Virkaz.....

Ik zal binnenkort een FTPtje bouwen.

Dan zal ik wat meer tracks hosten en in een hogere bitrate......:)
Ik heb nog een stapel electroboogie en underground tracks klaar liggen om afgekraakt te worden.

Zoals dit etc

Attachments

• randomhero1.mp3
    417 KB · Bekeken: 67
Ik ben erg benieuwd!

Wat is Electro Boogie eigenlijk? Zoals het woord aangeeft (Rob Hoeke Boogie gekruist met Electro??!?!?!)

Origineel geplaatst door virkaz
Ik ben erg benieuwd!

Wat is Electro Boogie eigenlijk? Zoals het woord aangeeft (Rob Hoeke Boogie gekruist met Electro??!?!?!)

Groovy/Funky muziek met electronische muziek met een kick op step1 en step9 en de snare op step5 en step13

Even simpel gezegd.

je weet wel Grandmaster Flash and the Furious Five (scorpio!!! en natuurljik the message)
http://www.grandmasterflash.com/html.html

Punks not dead!
[/B]

Wat heeft dit met punk te maken?

IK vind punk nog wel te verhappen, maar dit slik ik niet meer!8D

Kijk je hebt kutherrie, die bij toeval kutherrie is of je hebt kutherrie die bewust zo gemaakt is. Bij de eerste is er nog sprake van enig gevoel. Bij de laatste niet. Jij mag raden onder welke categorie ik jouw trackie vind thuishoren?

Origineel geplaatst door Catalunya
Wat heeft dit met punk te maken?

IK vind punk nog wel te verhappen, maar dit slik ik niet meer!8D

Kijk je hebt kutherrie, die bij toeval kutherrie is of je hebt kutherrie die bewust zo gemaakt is. Bij de eerste is er nog sprake van enig gevoel. Bij de laatste niet. Jij mag raden onder welke categorie ik jouw trackie vind thuishoren?

En wat bedoel/versta jij onder punk; The Offsping, Green day? of Disorder, Broken Bones, Napalm Death?
Dat maakt nogal een verschil, de eerste 2 vind ik geen punk maar popmuziek in tegenstelling tot de laatste 3 bands
Ik maak muziek met een underground mentaliteit en dat klinkt niet altijd even lekker voor het grote publiek.

Dat 2e fragment moet je niet al te serieus nemen, had ik toevallig nog op de HD staan.

Back