Ranzige track - "Ich weiss nicht"

RezonatoR

Ik hang wat rond..
Ich weiss nicht

Gemaakt met

Cubase SX 2
Novation Drumstation
Yamaha RY30
Clavia Micro Modular
AN1x
en wat effecten

Het is niet echt een serieuze track, maar ben wel benieuwd naar reacties.

Laatst gewijzigd:
nu moet niet iedereen denken dat dit doorgaans de muziek is die ik maak....:erm:

ik was aan het experimenteren met de micromodular en toen kwam dit eruit

ik heb in totaal denk ik een uur over de track gedaan

lekker hoor!, doet me een beetje denken aan een Sven Väth album van een tijdje terug. Duits en elektronische muziek: het blijft een topcombinatie!

voor shit die je normaal niet maakt klinkt het best fet... ik kan die duitse electro nois wel warderen.

Oke dan...

Tsjah normaal maak ik industial hardcore, harde techno, en electro, maar dit kwam er ineens uitrollen :) Ik vind sommige dingen zelf nog iets te gedistort. Misschien ga ik m nog wel wat aanpassen en weer posten.

:L

Ziezo...

Ik heb nog ff een uur staan tweaken en het een en ander veranderd. Ik heb de gedistorte loop uit de RY30 vervangen door de zelfde loop, maar dan door een vocoder van de Micro Modular gegooid. De nieuwere versie staat nu onder de link.

subtiel en netjes aangepast, ga zo door :P

Lekker voor 1 uurtje piele !!!
( weet je zeker dat je goed op je klok hebt gekeken?):dubbel: :D

Origineel geplaatst door jaccis
Lekker voor 1 uurtje piele !!!
( weet je zeker dat je goed op je klok hebt gekeken?):dubbel: :D

2 in tussen

hey, dit klinkt wel grappig maar verdient wel wat uitwerking met name in de breaks. Die Günther klinkt wel erg overtuigend :D :okdan: Bier und Bratwurst! Jawohl!

Die mof ben ik inderdaad zelf :D

Ik moet m nog wat uitwerken inderdaad. Maar Als ik sta te freaken dan kan de mix me niet zoveel rotten...dan ga ik lekker door en de mix doe ik later helemaal opnieuw. Komt goed...

Und jeden Deutscher wirt dein freund :D
Hijs wel ok, ik mis wel een bas. de vocals zijn in iedergeval dik in orde.

ik vind je duits niet zo goed ;)
Nee hoor, originele track, klinkt erg leuk.
Kan alleen misschien wat meer laag in en wat minder scherp in het hoog. Succes!

Back