falafelbiels
Learning to wiggle
Stop er nou maar mee anders moeten we over een half jaar weer de zelfde domme vraag beantwoorden... (Zo'n goed antwoord zonder geluisterd te hebben, da's nog eens een criticus die oplet waar het werkelijk over gaat!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door nixcc
ben al ingeschreven bij HereJezus maar krijg mijn account niet actief
:confused:
' .
Uitgaan dat moet niet echt, maar af en toe is luisteren naar een radio die jouw format draait kan wel eens inspirerend werken. Kwestie van aan te voelen in welke regionen ze nu weer aan het experimenteren gegaan zijn en daar dan weer op verder te gaan. Op de duur kom je mee in die stroming van het MatrixOrigineel geplaatst door nixcc
Uitgaan doe ik zelden, alcohol drink ik niet en drugs pak ik ook niet...
Dat het een proces van jaren is, dat heb ik gemerkt, en zeker als je van styl veranderd (die je net goed kent), moet je ook weer dingen gaan leren...
Ik merk van mezelf dat ik nu, tegenover vroeger, eigenlijk veel "proffesioneler" tegenover muziekmaken ben gaan kijken.,
Dus ben ik mijn zoektocht begonnen in het geluidsspectrum.... (die is nog bezig trouwens)

Dat is nu wel al lang geleden want ik rook geen wiet of doe geen andere dingen meer. Ik kan je verzekeren dat je ze niet nodig hebt, integendeel.

Origineel geplaatst door Prophet
In de beginperiode negeerde ik al die commentaar zelfs van platenfirma's en dacht ik het beter te weten, maar nu weet ik waar ze het destijds tegen mij over hadden. En ik moet 'nog' veel leren.....ik voel dat er nog veel bijkan en moet, om nog beter te worden.
Origineel geplaatst door nixcc
op een record deal wacht ik niet hoor, anders was ik wel eens terug binnengelopen bij R&S-records... Die wouden 6 jaar terug iets van me uitbrengen.....
tall lat: hier geen commentaar op alsjeblief

Origineel geplaatst door the tall lad
ga jij al beslissen wanneer ik commentaar mag geven ?
moest je jezelf kennen (heel diep in je ziel kijken ....nog dieper dan je bewert te kunnen .)dan was deze thread helemaal niet nodig geweest .Ik spuw geen vuur (flamewars zoals her hier heet )
Als r and s 7jaar geleden van jou iets wou uitbrengen dan is dat een teken dat je talent hebt ,en dan zal het nu ook wel lukken ,ofwel hebben ze je gewoon vriendelijk (rekening houdend met het hart van en muzikant)de deur gewezen.
niet kwaad worden ,ik bedoel het niet slecht
Je vraagt om commenntaar maar toch heb je altijd al een antwoord klaar als het niet naar jouw smaak is ,en ik mag natuurlijk niet voluit praten ofwel?
blijf eerlijk met jezelf en wat je doet ,leer objectief naar je eigen muziek te luisteren (is ind. heel moeilijk)
zelfkennis is begin van alle wijsheid
peace
ward

...) ik sluit me daarom helemaal aan bij prophet, misschien zou jij dat ook moeten doen Origineel geplaatst door DJ Fuse
het voelt bij mij een beetje als:
ik vind dat ik coole muziek maak, laat het aan iedereen horen. Stel er een vraag bij waar ik het antwoord zelf al op weet en als iemand kritiek heeft dan zeg ik gewoon dat het niet waar is.
is dit jouw mening of citeer je mij ?
gwijzigd
Origineel geplaatst door the tall lad
Origineel geplaatst door DJ Fuse
het voelt bij mij een beetje als:
ik vind dat ik coole muziek maak, laat het aan iedereen horen. Stel er een vraag bij waar ik het antwoord zelf al op weet en als iemand kritiek heeft dan zeg ik gewoon dat het niet waar is.
is dit jouw mening of citeer je mij ?
:confused:volgens mij waren dit de gedachten van nixcc ....... hypothetisch situatieschetsje