turtel ELECTRIC Lid sinds 23 oktober 2003 Berichten 2.495 Locatie en onder water 25 Maart 2005 #21 Origineel geplaatst door Alex Omega koop een m-audio audiphile2496 en weg latency! (geluidskaart dus) kost 99 euro. die pc die trekt het wel.... Zie meer... is die latency dan helemaal weg? je hebt toch altijd een klein beetje latency,of niet
Origineel geplaatst door Alex Omega koop een m-audio audiphile2496 en weg latency! (geluidskaart dus) kost 99 euro. die pc die trekt het wel.... Zie meer... is die latency dan helemaal weg? je hebt toch altijd een klein beetje latency,of niet
Nerve Ettertje Lid sinds 25 juli 2003 Berichten 572 Locatie Belgiƫ 25 Maart 2005 #22 Origineel geplaatst door turtel is die latency dan helemaal weg? je hebt toch altijd een klein beetje latency,of niet Zie meer... Uiteraard, maar die 4 to 10ms tussen de aanslag op je toetsen en het produceren vh geluid ga je niet echt horen
Origineel geplaatst door turtel is die latency dan helemaal weg? je hebt toch altijd een klein beetje latency,of niet Zie meer... Uiteraard, maar die 4 to 10ms tussen de aanslag op je toetsen en het produceren vh geluid ga je niet echt horen
S Stefano toetsenist Lid sinds 24 Maart 2005 Berichten 24 Locatie Eindhoven 25 Maart 2005 #23 Ik ben nog maar net aangemeld en wordt al fantastisch geholpen bedankt mensen
turtel ELECTRIC Lid sinds 23 oktober 2003 Berichten 2.495 Locatie en onder water 25 Maart 2005 #24 Origineel geplaatst door Stefano Ik ben nog maar net aangemeld en wordt al fantastisch geholpen bedankt mensen Zie meer... mooi, ga nu maar eens een paar trackies maken
Origineel geplaatst door Stefano Ik ben nog maar net aangemeld en wordt al fantastisch geholpen bedankt mensen Zie meer... mooi, ga nu maar eens een paar trackies maken
fuse Gepokt en gemazeld Lid sinds 7 juli 2001 Berichten 18.831 26 Maart 2005 #25 En rap een beetje! want nu kan het