London here we come

Ensemble

Ouwe rot
Dag Allen,

Morgen ga ik mezelf en mijn vriendin verrassen met een week-endje Londen.

Zondagavond gaan we in ieder geval naar een concerte van Radiohead samen met the London Synfonnietta.

Hebben jullie nog tips voor me?

Dus voor morgen overdag en s'avonds?

Zo niet, dan tot maandag!

Zal moeilijk worden een week-endje zonder het SF:(

:D

Tsja sjoppen natuurlijk ! Daar waar die Turnkey zit zitten nog meer muziekwinkeltjes (op loopafstand van elkaar ik geloof 3)
Zeer leuk als je vriendin in elk geval wil......:eureka:

Tsja sjoppen natuurlijk ! Daar waar die Turnkey zit zitten nog meer muziekwinkeltjes (op loopafstand van elkaar ik geloof 3)
Zeer leuk als je vriendin in elk geval wil....

Hihi, dit is een week-endje bekostigd door mij voor HAAR verjaardag. Om dan nu de hele tijd in muziekshops rond te hangen zal niet echt gentle staan, alhoewel ik wel weer zo'n ashole ben die dat op zich natuurlijk wel leuk zou vinden:)
Maar mocht ik daar nu toch per ongeluk langs lopen..Is het niet ontzettend duur daar? dat idee had ik er altijd van.

in de studio's van abbey road. film festival!

http://www.abbeyroad.co.uk/

Dit ga ik zeker even uitzoeken. Is het NU filmfestival?

van 19 maart tot 3 april!
15 pond
of 20 pond s'avonds..niet niks maar dan heb je wel de studio's even bekeken en je kan nog een filmpje pakken ook.

ik zou aan de linkerkant van de weg rijden, dat was mijn tip

goede reis, pretige paas en een behouden uitvaart eeuhhhh thuiskomst

Hallo Ensemble,

London is super kerel, wij zijn er eens een optreden gaan doen, wat je daar niet ziet van gekke mensen.

Zeker de moeite, wel niet goedkoop en veel junkfood.

Maar als je met je wijfie bent ga dan eens naar die bekende winkelstraat (naam effe kwijt)

Daar zal jij je amuseren en je vriendin!

Cheerz

Heren heren,

Ga door. Lekker veel tips!
Alvast dank.

Hallo Ensemble,

London is super kerel, wij zijn er eens een optreden gaan doen, wat je daar niet ziet van gekke mensen.

Zeker de moeite, wel niet goedkoop en veel junkfood.

Maar als je met je wijfie bent ga dan eens naar die bekende winkelstraat (naam effe kwijt)

Daar zal jij je amuseren en je vriendin!

Cheerz

Hoi Supreme Being,

Jij ook bedankt voor je reactie.

Met een ding kan ik het helaas niet met je eens zijn.
Ben er ook weleens geweest en weet bijna 100% zeker dat er in Londen niet zoveel vago's rondlopen als hier op het SF
:D

En verder, die bekende straat, daar lopen we waarschijnlijk bewust of onbewust vast wel overheen.

:okdan:

bekijk deze 'synth' in The Royal College of Music Museum.

Clavicytherium1.jpg

Pas wel op voor zakkenrollers veel kleine mannetjes die je af proberen te leiden....

Ja vrouwtje mee, dan moet je even naar Harrods. IK heb toen gewoon een metrokaart gekocht voor het hele weekend. Dan krijg je ook zo'n kaaartje erbij (anders ff vragen) en daar staan alle belangrijke sites op. En eenvoudig met de sub way te bereiken. En natuurlijk the Tower of London en the tower bridge 's avonds bekijken...

iig veel plezier, leuke stad hoor London!

http://www.turnkey.co.uk zeker is bezoeken!

Our shop opening hours are as follows:

Mon - Wed: 10:00 am - 6:00 pm
Thursday: 10:00 am - 7:00 pm
Fri - Sat: 10:00 am - 6:00 pm
Sundays and public holidays: Closed unless otherwise advertised.

Address:

114-116 Charing Cross Road

map.gif

Die bekende winkelstraat is toch oxford street?

Ik vind Soho ook wel de moeite waard, veel platenzaken daar

de bioscoop is ook een aanrader in engeland,er draaien vaak films eerder dan in nederland
als je tijd te veel hebt

Superrrr,

Ik wilde eigenlijk al stiekem wel naar Turnkey;)

Verder weer bedankt voor de tips.

Laatst gewijzigd:
Turnkey is inderdaad leuk, maar als je je vriendin bij je hebt ga dan a.u.b. 1 keer.

Doe niet zoals ik:
1e dag erheen en 2 dagen later stiekem met je vriendin (die de weg daar toch niet kent) met voorbedachten rade tussen allerlei straatjes door en dat je dan uiteindelijk weer voor Turnkey uitkomt ;) en dan zegt: goh wat toevallig........aah.....mag ik nog even naar binnen????? :engel:

Vond ze niet zo tof!!!! :(

Back