Electro Chill achtig trackie

Ik vind em zwaar ok. Leuke sfeer. Ik had wel een licht 808 beatje genomen i.p.v. de beat die je nu hebt.

Misschien kan je een duidelijk solo toevoegen ofzo? Dat zou het wellicht wat interessanter maken.

Allereerst: ik vind het wel lekker klinken allemaal en het heeft wel iets van dat JMJ zoolock liedje wat nog een tijdje in de hitparade stond, maar...

ik mis een thema(atje) in het eerste blokje van 0-2 minuten.

dan kom vrij laat op 2.45 of zo een melodietje maar dat had wat mij betreft het 2e themaatje mogen zijn (die je dan later misschien had kunnen kombineren met het ontbrekende 1e thema(atje).

en dan vind ik het ook wel te lang duren eigenlijk.

maar nogmaals, het klinkt allemaal wel ok.

Laatst gewijzigd:
Ik zou als ik jou was alles voor 1.53 wegknippen. Dus op het moment dat die staccato synth komt zou ik het nummer beginnen (maar dat is mijn idee, het is jouw track).
De drums vind ik niet echt super krachtig ofzo, en ook de track klinkt wat "ver weg". Kweetnie hoe dat komt. Misschien moet je meer panorama voor deverschillende instrumenten gebruiken? Bv, de synths pannen en de bassdrum in het midden.. etc.

Succes!

R

Dit hoor ik graag.
Het klinkt behoorlyk sferisch :okdan:
Er komen mooie aparte syntheses voorby.
Ritmisch zou het evt. allemaal wat krachtiger kunnen, zoals de hihats.
Ik zou zelf ook n andere snare kiezen en wat meer variatie in de kicks aanbrengen, maar
verder heb ik er weinig op aan te merken.

:doei:

Yep man, klinkt wel lekker, alleen de beats komen een beetje slapjes over, misschien i.p.v. losse beats te gebruiken echte samples (langere breaks bvb.) nemen of breaks eronder steken zodat de beats een beetje vloeiender worden. Ook wat spelen met het volume van de beats zodanig dat ze niet zo vlak klinken maakt het wel beter denk ik.Maar qua synth-werk wel leuk... :okdan:

Back