Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door chosenminder
Die synthline in het begin klinkt vals. begint om 0.22 tot 0.40.

Origineel geplaatst door VanHeckis
![]()
gelukkig dat je DAT bedoelt want dat is inderdaad bewust vals (dissonant) t.o.v de rest.
in dat eerste stukje probeerde ik een soort "ten aanval" gevoel uit te beelden met zowel muziek en geluiden uit de (fictieve) film zelf. ik heb op internet wat voetbalstadion geluiden (bij gebrek aan beter) gedownload om stemming te kweken. vervolgens vond ik dat er ook een soortement van macedonische toeter bij zou moeten. geen idee of zoiets bestaat of bestaan heeft maar ik heb de cs80 gebruikt en mbv de ribbon controller een lelijke toeter gemaakt waarvan ik dacht, dat is een leuke lelijke toeter van heel lang geleden. that's it.
BTW: sommige filmmuziek maakt gebruik van diegetische geluiden: dwz geluiden die door de personages in het verhaal zelf worden geproduceerd en non-diegetische geluiden zijn de geluiden van het orkest/ de synths etc (neem bijvoorbeeld een bel of een gong of zo die zowel onderdeel is van de muziek maar zogenaamd door een personage wordt aangeslagen. alzo, op die manier moet je het zien dus...........mocht hier ooit eens een film bij komen![]()
Origineel geplaatst door payt
er begint steeds iets, maar het komt nooit echt los, het gaat steeds net niet echt werken.
Origineel geplaatst door payt
een duidelijke lijn zou wel een berg schelen.

Origineel geplaatst door turtel
geen drugszaken bespreken dank u![]()
Origineel geplaatst door VanHeckis
inderdaad sorry.
wel fijn zo'n moderator... en je bent nu weer een turtl ipv van bolke de beer. jij blijft ook bezig!