Napalmman Track!!!!

Origineel geplaatst door Arv
Ik heb even het liedje beluisterd..

Wat me direct opviel is het lichte NL accentje van de rappert.. kee..
Ik ben zeer bekend met het genre waar dit soort uitwassen allemaal uit ontstaan is, nl het 'dancehall' genre van Jamaica. Dat gaat al zeker 20 jaar mee, maar het verschil met deze track is zeer groot. Ik hoor bij de Jamaica dancehall de roots van reggae terugkomen, en dan dat heerlijk platte Jamaicaanse onverstaanbare gereutel erbij.. heeerlijk! Ik noem namen als Cutty Ranks, Yellow Man, Ninja Man, Beeny Man, Charly Chaplin. That's andere koek vind ik..

Tja en dan deze track, die valt dan in een gat. Beetje beats zonder ballen. De 'rap' kan ik ook niet echt fijn vinden.. Sorry, maar zo vind ik het nu eenmaal.

enne.. IMO allemaal natuulk. Ik wil niemand de grond in stampen..

succes,

R

DE rap? Over wie heb je t? Want er word in gechant en gerapt. WELKE rapper heft volgens jou een accent? Want t accent van de kerel in t refrein kan kloppen, hij komt namelijk ECHT van de Islands....en 1 van de "rappers" is een Amerikaan.

Origineel geplaatst door napalmman
DE rap? Over wie heb je t? Want er word in gechant en gerapt. WELKE rapper heft volgens jou een accent? Want t accent van de kerel in t refrein kan kloppen, hij komt namelijk ECHT van de Islands....en 1 van de "rappers" is een Amerikaan.

Grenadines maakt nog geen Jamaica..

maar goed, desalnieteplus :D aparte track, ik hou meer van de Jamaican stylieee

no worries

ik gebruik mijn oren en ogen gewoon.
mijn norm is niet bepalend voor wat goed is, maar je vraagt hier om onze mening, dus die geef ik. Je vraagt wel aan iedereen of ze hun zowiezo al met rommel overspoelde oren ook nog eens willen pijnigen met jouw shit. Als je prince zou zijn en je laatste album hier zou posten en er bij zou roepen dat je een van de allerbeste producers ter wereld bent, zou ik de eerste zijn die dat zou beamen.
Iedereen is ook vrij om mij te zeggen wat ie vindt, verschil is dat ik wel eens dingen aanneem van anderen
ik kom misschien wat uit de hoogte over, maar dat wekken van dit soort dingen bij me op. iets laten horen, kritiek ontvangen en met popiejopie taalgebruik die kritiek weer aan de kant schuiven. Ik ben erg blij voor je dat je je brood er mee gaat verdienen, heel wijs. Vooral ook die zekerheid van je dat je hit na hit gaat scoren, wat een lekker zorgeloos bestaan heb je. ook vind ik het grappig dat er een generatiekloof is. ik ben nog een jonge god hoor. dat ik die trieste tmf-taal niet spreek duidt meer op een intelligentiekloof
ik vind dork, ouwe en chef hele leuke woorden, net zoals af en toe dingen in het engels roepen om je geweldige statement kracht bij te zetten, dat vind ik ook heel cool

Origineel geplaatst door DJ Fuse
U2, MF

ongelooflijke?:D

Ik wilde ff kijken of je zo kneus was om daar ook op in te haken...happy life biaaatch.

Wat een ongelovelijke sukkel....prettige avond chef.....:r
:

:kont: :doei: :kont:

dat jij weer lekker het meest gedist wordt
daar baal ik echt van chef, o nee
dj fuse was je naam
leuke jongen die napalm,
daar lopen ze echt mee weg
in hillywood
op funx niks gevonden
doe de groeten aan kees

Ik wilde ff kijken of je zo kneus was om daar ook op in te haken...happy life biaaatch.

tuurlijk

oh :confused:

doe de groeten aan kees
zal ik doen.. kees.. groeten van technosoul :D

Origineel geplaatst door technosoul
daar baal ik echt van chef, o nee
dj fuse was je naam
leuke jongen die napalm,
daar lopen ze echt mee weg
in hillywood
op funx niks gevonden
doe de groeten aan kees

Nou...ga dan maar na of het nummer net nog om 17:35 werd gedraaid of niet.....Funx den Haag wel te verstaan.

Don't take it so fucking personal. Waarom kunnen jullie (de meesten) niet gewoon een discussie aangaan over de muziek. Waarom moet shit steeds (zogenaamd onbedoeld) persoonlijk worden? dat snap ik niet.

En de persoon die dan in de verdediging gaat is altijd DE klootzak, blablabla. Zielig gedoe. Ik zie dat herhaaldelijk gebeuren op dit forum.

Gelukkig zijn er nog peoples die een conventioneel antwoord kunnen plaatsen zonder de usual side shit.

Thnx voor de kritiek.

Don't take it so fucking personal. Waarom kunnen jullie (de meesten) niet gewoon een discussie aangaan..BLADIEBLA

.....prik je niet aan de doorn in het oog van een ander, als je zelf een balk in je oog hebt....

Die smerige foto's vind ik echt niet kunnen.. Grapje ofniet.....
Het is hier geen Volkomenkut of geenstijl ofzo..

ff normaal doen, kinders

Origineel geplaatst door Soundtrooper
.....prik je niet aan de doorn in het oog van een ander, als je zelf een balk in je oog hebt....

Schaar je dr bij mijn zoon....

het is de toon denk ik... voor mij dan. je doet er zelf aan mee overigens.. als je zelf alleen over de muziek was doorgegaan, was het daar ook bij gebleven
zonder het allemaal verder te doen oplaaien, want iedereen is er wel klaar mee toch?
normaal gesproken ben ik redelijk goed te pruimen

:biertje:

Weet je wat...herlees deze draad nogmaals en dan zal je tot de conclusie komen dat de nare opmerkingen begonnen bij Mr. Payt.

Tot dat punt liep t gewoon smooth. Er is altijd 1 of andere sukkel die t op een lullige manier moet brengen en naar voren schuift dat dit zijn muziek soort niet is. En waroom niet en zo. Get the fuckoutthahere.

Luister dan en move on snap je. Ik ga niet naar een rock nummer luisteren en dan uitvoerig beschrijven waarom ik t niet voel, als t sowiezo mijn stroming al niet is.

Dat is mijn mening hoor...

En van die opmerkingen waarom iemand veel Engels gebruikt in zijn zinnen. Waarom niet...je kent mijn achtergrond toch niet? Dit is in t algemeen bedoelt en niet persoonlijk naar jou Fuse.
Die dingen hebben niets te maken met het nummer wat ik post.

Origineel geplaatst door Arv
Die smerige foto's vind ik echt niet kunnen.. Grapje ofniet.....
Het is hier geen Volkomenkut of geenstijl ofzo..

ff normaal doen, kinders
inderdaad, kratarknathrak, je beats zijn gaaf maar dit...?

Sorry mensen, ik had een lollig plaatje neergezet, maar de beheerder van die site had het vervangen met iets wat wat meer....eeehmmmm.....ongepast is. Ik heb hem al weggehaald.

Weet je wat...herlees deze draad nogmaals en dan zal je tot de conclusie komen dat de nare opmerkingen begonnen bij Mr. Payt.

Tot dat punt liep t gewoon smooth. Er is altijd 1 of andere sukkel die t op een lullige manier moet brengen en naar voren schuift dat dit zijn muziek soort niet is. En waroom niet en zo. Get the fuckoutthahere.

Luister dan en move on snap je. Ik ga niet naar een rock nummer luisteren en dan uitvoerig beschrijven waarom ik t niet voel, als t sowiezo mijn stroming al niet is.

Dat is mijn mening hoor...

En van die opmerkingen waarom iemand veel Engels gebruikt in zijn zinnen. Waarom niet...je kent mijn achtergrond toch niet? Dit is in t algemeen bedoelt en niet persoonlijk naar jou Fuse.
Die dingen hebben niets te maken met het nummer wat ik post.

dat trackie is best relaxd;) vindt ik , maar je moet niet gelijk met namen als chef of sukkel
aankomen , probeer relaxd te blijven ,
dit nummertje doet me een beetje aan jamaica denken met zo een dikke sigaar on the beach:peukie:

:D

kijk eens ik hou wel van
jouw style .......muziek
ik zeg er wat van..
tsja
jij zet je nr hier
heb ik ook wel eens
gedaan
naah...
dat ging niet zoals
ik mij dat voorgesteld had
dus risico van het vak