Mischievous

payt

Enorm Lid
Dit nummer heb ik een tijdje geleden gemaakt toen ik eens zin had om de CS-80V in het zonnetje te zetten. De meeste synth-sounds zijn dan ook het product van deze plugin. Verder gebruik ik BFD en wat samples van de linndrum, en nog allerlei ander moois.

Enjoy!

Mischievous

Je had er blijkbaar nog eentje on line staan ;) .

Zo ... dit is dus de CS80V? (enkel en alleen maar de plug in?). Hij klinkt wel lekker, maar de vergelijking met een echte CS80 gaat toch niet echt op. Maar het is al dikwijlder gezegd ... je moet de CS80V als een mooie plugin bekijken die los staat van het oude polyfone bakbeest.

De song zelf vind ik een beetje minder. Het heeft weinig emotie in zich zitten. Het is echt een track waarbij je alles zowat hebt uitgeprobeerd van de software ... niets meer en niets minder.

Maar toch straalt ook dit weer talent uit en ik hoop nog steeds meer van je te horen :okdan:

:doei:

Een CS80v-showcase dus? Da's dan blijkbaar een veelzijdig geval; niet altijd even CS80-achtig, maar goed, ik ben niet de eerste die dat zegt en vervolgens opmerkt dat je die vergelijking eigenlijk ook niet moet maken en CS80v op zjin eigen kwaliteiten moet beoordelen, en die lijken mij goed.

Dus. ;)

Back