Nou ik weet wel waar ik het over heb, want toen ik nog die ewx 24/96 draaide had ik zo vaak last van een blue screen. En deze had altijd te maken met de drivers. Terwijl ik in de BIOS de on-board geluidskaart zeker uit had gezet. En ik vind persoonlijk dat de ewx serie zeker niet profi was. Want de m-audio(24/96) gebruikt practisch dezelfde chip, maar deze is qua opbouw toch een stuk beter en het algehele klankbeeld van deze kaart vind ik mooier. Er zit meer defenitie in het geluid.
Dat even terzijde.
Drivers maken een hoop verschil uit en de driver support van de ewx 24/96 was allang op gegeven. Laaste driver was van 2001 of 2002 maar zelfs deze krijg ik niet stabiel op mijn pc meerdere pci slote geprobeerd. Niets hielp er kwam altijd weer random het zelfde blue screen over de driver. Voor de rest zijn er gewoon betere kaarten op de markt die vrijwel hetzelfde kosten als een terratec. Het zijn prima kaarten beter dan creative rotzooi, maar om nou te zeggen dat ze profesioneel zijn vind ik gewoon onterecht.