Waar ben jij ????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Nutteloze thread maar leuk als je op vakantie bent toch ff te postten....

Ik ben momenteel voor mijn werk (Chauffeur) in het centrum van Bordeaux met een KLOTE AZERTY toetsenbord :D

:yamaha:

ik ben in mijn slaapkamer/studio om tentamens te leren. Natuurkunde staat op het programma voor morgen. Mijn concentratie ligt echt onder het nulpunt dus het zal nog wel lang gaan duren voor ik klaar ben.

Wat ga ik blij zijn als ik over een paar maanden dat vwo diploma in m'n handjes heb... Kan ik eindelijk iets gaan doen waar ik wèl voor gemotiveerd ben! 8)

op de bank
op mijn buik
met mijn kin op de leuning
en ik voel mijn rug in een bijna onmogelijke hoek gedwongen worden
voor me de laptop en een oranje telefoon met draaischijf

Ik zit 150 meter onder de grond,lekker in de studio,pong te spelen.
Pak straks de lift even naar boven,om het gras te maaien van het geldredome,want ik moet draaien.
Heb mijn oksels al geschoren.

Hier natuurlijk.
Ik ben altijd hier.

Origineel geplaatst door trash
Ik zit 150 meter onder de grond,lekker in de studio,pong te spelen.
Pak straks de lift even naar boven,om het gras te maaien van het geldredome,want ik moet draaien.
Heb mijn oksels al geschoren.

:D

Ik zit achter mijn pa's pc, in het ondergaande zonlicht, te internetten en met mijn rechtervoet met een jonge kater te stoeien (al zou ik liever met mijn rechterhand met een jonge...ja) .
Ik woon nu een tijdje weer thuis (na +/- 7 jaar) en het is wennen, maar ook lachen, vooral als ik herrie begin te maken!
Of snoeiharde scheurjazz ga draaien in de woonkamer, pwaaawaaawaaWAAWAAAAAAA! :D

"Lekker zo'n trompet! Of kan het niet zachter" zijn de twee vetste reacties tot nu toe!

Origineel geplaatst door fuse
Hier natuurlijk.
Ik ben altijd hier.

:D Ja lochies he?

Maar toch..
Was laatst in een schoenenwinkel, waar ook een dom blondje wat rondliep. Opeens gaat haar GSM af en ze neemt op met de woorden: HOE WEET JIJ DAT IK HIER BEN ??

8o)

Origineel geplaatst door Alexander
en met mijn rechtervoet met een jonge kater te stoeien

tsja.......

toen ik straks thuiskwam zag ik aan 1 van onze (4) katten dat er duidelijk een vreemdeling binnen was. Na enig speurwerk zag ik dat er een vreemde kat achter de bank zat. Met een goedgemikte greep had ik dat beest in z'n nekvel en nam hem mee naar buiten. Spontaan ging dat beest volledig over de rooie, waarop hij me volzeek en z'n hoektanden ernstig diep in m'n rechterhand zette.

dus.....

[on-topic]
ik zit hier achter de pc met m'n rechterhand in het verband (incl 2 mooie zwaluwstaartjes), een tetanus-spuit in m'n donder (auw....) en in trainingsbroek (f*ck.....wat stinkt een volgepiste spijkerbroek)
[/on-topic]

:(

toevallig kom ik net het water uit:D

Attachments

• turtel.jpg
    turtel.jpg
    16,7 KB · Bekeken: 112
Ik zit boven met 2 tv's naast elkaar de championsleguewedstrijden te kijken onder het genot van een lekker glas thee.

het moet nog maar eens gezegd:

turtel, wat heb je toch altijd leuke plaatjes

ik ben nu nog in de studio (werkende man he?) en ga zo lekker naar huis en neem m'n akai maar eens mee naar zijn vriendjes 606, rm1x en de platen, en ga maar even achterlijk hard los denk ik in mijn nieuwe rustieke huisje, vrijstaand met oneindig db-limiet, uitzicht op boompjes/struiken/vogeltjes, wat biertjes in de koelkast, wat raar ruikend gras in het laatje van de tafel. Ja, ik kan wel zeggen dat ik me erg ok voel nu...:walker: :yamaha: :peukie:

ook nog een leuk weekend in berlijn aankomend weekend, met 4 gasten even wat disciplinierte punktliche electro de oortjes laten strelen 2 daagjes.

sjalala

... waar ik al maanden uithang.
Het wordt hier ondertussen behoorlijk mufjes!

Attachments

• netherpopup.gif
    netherpopup.gif
    93,3 KB · Bekeken: 109
Re: Waar ben jij ????

In een woning van de woningbouwvereniging.

Ik zit met mijn gedachten voor de PC thuis, maar zit me steendood te vervelen op mijn werk in Brussel. :stupid

Gelukkig bestaat dit forum nog om de dag door te komen

:walker:

Ik lig platgespoten en vastgebonden op een bed in een grijze, met schuimrubber beklede kamer,..
Om bij mezelf te blijven heb ik een denkbeeldig synthforum verzonnen waar ik met andere geesteszieken
over mijn vreemde verslaving kan discussieren.
Als ik in de juiste volgorde op de knopjes in min hoofd druk vormen er zich woorden en als ik even wacht komt er vanzelf
een antwoord.
Ik weet dat 't niet echt is maar ja,.. 't is beter dan de realiteit van alledag,..
Alleen,... Jammer voor al die forumleden,..die slechts een hersenspinsel van mijn zieke geest zijn,..
Straks,.. als ik weer mij weer tussen echte mensen mag begeven,.. Wat gebeurt er dan met hun?????

Attachments

• prescriptions.gif
    prescriptions.gif
    31 KB · Bekeken: 122
:kimono: In het Universitair Medisch Centrum Groningen.
Ik zit in powerpoint te klussen voor een presentatie van vanmiddag. :geslaagd:

Origineel geplaatst door Bartology
:kimono: In het Universitair Medisch Centrum Groningen.
Ik zit in powerpoint te klussen voor een presentatie van vanmiddag. :geslaagd:

OKDAN! zo ff wat eten in het "bedrijfsrestaurant?" :D

edit: xittook in het UMCG en bedenk me net dat het tijd is voor een microbreak :eureka: :peukie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back