[acid/goa] "spill"

Beetje samenraapsel van dingetjes..
Het is slecht gemixed (sorry voor mijn botte opmerking :D )
Het is qua panning ook niet je dat
Het klinkt dof..
De drums klinken erg digitaal..
Er is een chronisch gebrek aan funk IMO..

hmm...

ik stoor me nie echt aan botte opmerkingen hoor :doei:
altijd welkom
als je kan specifieren waar het specifiek fout gaat? dit is gisternacht opgenomen en ik moest redelijk still blijven dus da verklaard veel. alles tips welkom.

tips van machinedrum gebruikers over de kwaliteit van de sounds ook welkom

Ik vind het toch niet slecht, misschien een beetje vlak.

Ik kan het niet beter. :D

Zoveel funk zit dr niet in goa. Het klinkt allemaal wel geinig. Maar de drums komen me wat blikkerig over. Dat is iets wat me tegenhoudt om een MD te gaan aanschaffen. Leuk gedaan. Pret trackje :D

Origineel geplaatst door rvooh
ik stoor me nie echt aan botte opmerkingen hoor :doei:
altijd welkom
als je kan specifieren waar het specifiek fout gaat? dit is gisternacht opgenomen en ik moest redelijk still blijven dus da verklaard veel. alles tips welkom.

tips van machinedrum gebruikers over de kwaliteit van de sounds ook welkom

Naja, ik ben ook geen prof natuurlijk, maar ik zou de drums anders pannen. Misschien ook iets helderder mixen?

Het mag wel wat meer funken ook IMO, maar das smaak misschien.

R

hij beept en hij bleept lekker:) het is een leuk trio:D

ook niet echt de bedoeling om goa te maken... die 303achtige sounds uit de machinedrum deden me er gewoon veel aan denken.

volgens mij is echte goa wa rapper, distorted en met dubbele basjes. - ook geen expert op da vlak ;)

thx! :)

Lekker!
De drums klinken een beetje steriel, maar ik vind de manier waarop je de 303 doet krijsen te gek!
:mexico:

303 is fijn :)

het 'blikkerige' zit hem vooral in de hhats denk ik. iets te veel alles in het midden. beetje distortion op de kick? galm op clap?

en voor mijn persoonlijke smaak een achterlijk dikke vette snare op de twee en vier graag! 8)

Back