Synth Alert,...Moog op tv !!!!

Origineel geplaatst door Hanz
Wout, is het misschien een idee om die plaat eens te digitaliseren en beschikbaar te maken voor breder publiek?
Ik ben namelijk een groot liefhebber van 'moog records' en deze zou ik graag horen.
Interessant is dat Moog het consistent had over "Walter Carlos"; misschien heeft hij deze plaat gemaakt nog voor de bekende operatie, en lijkt het vandaar een andere persoon?

Hee, geen illegale praktijken op synthforum ;)

Denk ff creatief, er zijn van die bekende uitwisselingssystemen, daar staat ie vast wel op. :eureka:

Het was een reklame plaat, dus ik kan me haast niet voorstellen dat dit een probleem zou zijn.
Maar ok, je hebt een punt(je) :D

Wout, wat is de titel van die plaat eigenlijk?

Leeft Bob Moog nu graag eenvoudig of hebben zijn instrumenten hem echt niets of weinig opgeleverd.
Het is toch wel bijzonder om te zien dat Moog music nog steeds een klein bedrijfje is.

Tnx, Imipolex!

Dit zal 'm ongetwijfeld wezen; Walter Carlos en dezelfde kleur als het geval dat Bob omhoog hield.

moogdemo.jpg

http://www.moogarchives.com/moogdemo.htm

Definitie van experimentele muziek:
Iemand met parkinson achter een theramin zetten geeft ongeveer hetzelfde resultaat. 8o)

Maar ome Bob is een chille krasse knar zeg.
Loopt gewoon nog zelf te klooien met z'n moogs in de fabriek.
En gewoon genieten van het alledaagse leven. Da's pas écht leven.

NU op Ned3: documentaire Robert Moog

NU op Ned3: documentaire Robert Moog

Weet niet of het al aangekondigd was.. maar ik ga snel kijken ;)

Ah.. het is een herhaling dus.. Ik kijk niet zo vaak naar dit programma, maar dit flitste voorbij tijdens het zappen ;)

Waarom verschijnt deze thread trouwens niet als 'laatst discussie' op de portal?

Origineel geplaatst door SideFX
Ah.. het is een herhaling dus.. Ik kijk niet zo vaak naar dit programma, maar dit flitste voorbij tijdens het zappen ;)

Waarom verschijnt deze thread trouwens niet als 'laatst discussie' op de portal?

Thread uit Algemene Discussie komen niet op de voorpagina. Helaas... vroeger was dat wel zo.

Net even de herhaling gekeken. Leuke gast die Bob.

Ik kwam gisteren deze site nog tegen: http://www.hypnotique.net/switchedon/bob_moog.htm Misschien is deze al eerder gepost, maar je kunt er een interview met Bob Moog downloaden, afgewisseld met wat muziek fragmenten. Hoor ik hem daar zeggen dat er misschien nog wel een keer een nieuwe polyfone moog gemaakt gaat worden? De 2e mp3 bestaat uit alleen maar muziek waarin de Moogs centraal staan, Switched on Bach, Keith Emmerson, etc.

Bericht door een moderator:
samengevoegd

Back