[HARDCORE] Audio Scum - End, the

Niet helemaal mijn soort van hardcore, maar klinkt toch erg lekker! Goeie sound, leuke opbouw, gewoon goed. Alleen dan op minuut 2:00 komt die melodie erin wat ik erg jammer vind. Beetje fantasieloos deuntje (ben zowiezo geen voorstander van melodien in hardcore, het moet snel en hard) Buiten dat petje af :)

Ik vind het wel n aardig nummertje.
Leuk gedaan met die filter over die kick heen.
Melodie is wel okee. Had nog wel een lead overheen gemogen van mij maar zo istie ook goed.

Lekkere doorbeuker, ik vind dat snelle PCP-achtige bijgeluidje vet :)

Melodie vind ik ook goed, alleen zou ie later in de track misschien nog wel varierender mogen, hij wordt nu nét ff te eentonig

En de kick ramt lekker door, heerlijk potje stevig knallen8)

Edit: Gepost door D-Ranged :stupid
Je moet uitloggen als je op me pc heb geforumt ouwe:W

Netjes man :D Ik zou er geen harde lead bijdoen denk ik. Zoals nu blijft ie lekker duister en zweverig. Is altijd leuk :P

Een mixtechnisch drama. Ik kan er niets van horen, behalve die kickdrum. Muziek, welke stijl ook, moet hoorbaar zijn op elk systeem, van klokradio tot computer, auto etc.

Werk aan je productie dus.

vind je uitmix nog niet goed, geheel klinkt nog slap terwijl het juist fijn zou kunnen blazen :)

je compositie mist nog iets wat het echt een fijne duistere drive zou geven. weet ook niet precies
wat. maar ik zat steeds op iets te wachten wat je nummer echt cool zou maken en dat kwam steeds
net niet helaas. dus het heeft potentieel maar moet aan gewerkt worden.

Origineel geplaatst door Mad Dan
Een mixtechnisch drama. Ik kan er niets van horen, behalve die kickdrum. Muziek, welke stijl ook, moet hoorbaar zijn op elk systeem, van klokradio tot computer, auto etc.

Werk aan je productie dus.
Indd...

Synth komt totaal niet lekker naar voren, eq werk is ook niet top.

Word btje eentonig ook?

Back