rock da house -track

Origineel geplaatst door c'est-qui
dit is nice,ja meshien die kick die wat distorted klinkt,al dan niet bedoel,klinkt wel inda picture

dat is de bedoeling,is echt nice nice,meeste zoeken het ver,groot bewijs dat simpel goed kan zijn

een beetje meer volume en wat mastering,ik zou proberen wat meer reverb op die guitaren te steken,doordat het betrekkelijk leeg is,heb je daar wel space voor,dan kan je meschien ook uit die droge sfeer stappen

maar composition,is nice,ook structuur is tof,maar beetje voorspelbaar

greetz

is ook een goeie tip

waar wie is inda picture?

:r

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
is ook een goeie tip

waar wie is inda picture?

:r

in the picture ,wil zeggen dat het past in het plaatje,het geheel

,je kan soms van die nr's hebben dat 1 element enorm stoort,omdat het er los van hangt,niet in the picture

Van mij mag er ook wat meer ziel, orginaliteit en flow in. Nu waggelt het maar een beetje.

de bass synth is op de eerst halve in de tweede maat niet lekker getimed
hhat idd te hard
rock tha house lekker verknippen en vette dingen mee doen als je hem gebruikt
waarom gebeurt er in de break eigenlijk niets?
waarom komt ie daarna hetzelfde terug als ie daar juist los moet gaan?
die gitaar (ross's rising funk?) is veel te weinig in je bek. misschien wat fx en wat meer variatie
de sidechain vin ik een beetje to much en waarom zit ie op die synthlick? dat vind ik enorm afremmen
volgens mij moet je er nog gewoon wat werk in steken. die gitaar eruit en lekker klooien met synths. en wat dingen toevoegen die niets met loops te maken hebben, maar het verhaal van de hele track vertellen. en natuurlijk weer altijd mijn persoonlijke tip. geef hem een snare op de 2 en 4, krijgt ie meer ballen

op die bas mag ie wel blijven vind ik. alleen op de synth stoort ie me. over die gitaar. Dit zijn funk sampletjes. Als je wil rocken moet je ook rocken

Back