[House] Mr. Slide ft. Doctor Zunk - Guestlist

MrSlide

Nieuwkomer
Hey people!

Ik heb een nieuwe house track gemaakt, alles is gemaakt in FL Studio, alleen de afmix heb ik in Logic gedaan. Track lag al een tijdje op de plank en gisteren heb ik 'm afgemaakt.

Download

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Hey Mr Slide,

Deze track staat wel goed op z'n poten. Lekker relax maar ook swingend.

Alleen mis ik hier wat vocals op. Dat zou hem nog beter maken. Ik mis precies een schreeuwende en heese negerinnenstem of zo... of iets daft punks of modjo achtigs

Toch iets want in deze stijl brengt dit vaak een meerwaarde vind ik.

Klinkt lekker, idd een beetje een daft punk feel.

Misschien kan je die gecompressde strings iets meer laten zuigen (wat langzamere attack) zodat max level precies op de tel valt, zeg maar, maar dan ben ik wel erg aan het nitpicken.

Lekker stukkie filterhouse verder :)

Heel goed werk!:okdan:

Is dit met sidechaining gedaan? Vast wel he...ben nog steeds niet erachter hoe dit noe werkt en met welke vstfx dat kan..maar daar zijn wel threads over geloof ik!

Analoge filters gebruikt?

Allereerst welkom op het forum.

Zeker een lekker nummer wat je hier hebt geplaatst.
Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken.

Ga zo door.:okdan:

nize nize,de structuur doet me denken aan de pumpy tracks van junior sanchez,filter looped house doet me denken aan reviera en sneak(was je al van plan)

die stringpad lijkt wel out of sync met die lfo cut in het begin(waarschijnlijk ergens een reverb>detail),filter geeft ook wel veel resonance(maar het typeert wel de styl)

zo,al bij al,luisterd dit vlot,en zou dit mijn smaak zijn op de turntables,dus al die stomme kleine details dat ik opnoem zouden de track alleen nog beter maken(constructive comments)

keeeeeeeeeeeeeep it up bigtime:dj:

Back