Korg Kontrol49 met FL STUDIO 5.02

djerendj

Ingeburgerd
Gozers kheb een probleem :( Kheb pas de Korg Kontrol49 midi controller gekocht (de grote broer van MicroKontrol) Ik open me FL studio dan start ik een plugin zoals Korg legacycell of Hypersonic of wat dan ook. Probleem is dat de Modwheel niet werkt. Maar als ik de standalone van Legacycell doe Werkt alles met sliders en al. Maar in fruity werkt alleen de 49 toetsen en pitchbend MEER NIET. ik vind deze shit echt de BOMB maar dan moetie ook volledig werken. Wie kan me helpen ik wil hem houden niet teruggeven. (is er geen FL studio Scene voor de KONTROL49) kheb de FL studio Scene voor de MicroKontrol wel gevonden maar die kan helaas niet in zn grote broer KONTROL49. Echt Fucked up Someone HELP ME !! alvast bedankt

dat is een Fl studio manko. hoewel het een fantastisch programma is baal ik zelf ook van de manier waarop ze contollers inbinden. Mijn edirol pcr30 wordt ook niet standaard herkend en je zult alles moeten programmeren. het kan allemaal maar ik heb nog geen zin gehad het uit te zoeken. je Korg wegdoen heeft dus geen zin, iedere andere controller heeft hetzelfde probleem.

Origineel geplaatst door synthmann
dat is een Fl studio manko. hoewel het een fantastisch programma is baal ik zelf ook van de manier waarop ze contollers inbinden. Mijn edirol pcr30 wordt ook niet standaard herkend en je zult alles moeten programmeren. het kan allemaal maar ik heb nog geen zin gehad het uit te zoeken. je Korg wegdoen heeft dus geen zin, iedere andere controller heeft hetzelfde probleem.

Thnx. Maar ik vond een FL STUDIO Scene (patch) voor de Kleinere versie van de KONTROL49 (Korg MicroKontrol)

Microkontrol heeft het wel waarom niet deze ik word er echt geflipt van misschien dat iemand anders een andere manier van weet of de Scene template van KONTROL49 heeft of zelf heeft gemaakt Kan die persoon mij helpen thank you

Stap 1: Open je plug in FL studio.
Stap 2: Draai aan je mod wieletje op je virtuele instrument.
Stap 3: Klik het stekkertje links boven in beeld.
Stap 4: Klink link to controller.
Stap 5: Draai aan je mod weel op je korg.

Hopsa.

Origineel geplaatst door astronaut
Stap 1: Open je plug in FL studio.
Stap 2: Draai aan je mod wieletje op je virtuele instrument.
Stap 3: Klik het stekkertje links boven in beeld.
Stap 4: Klink link to controller.
Stap 5: Draai aan je mod weel op je korg.

Hopsa.

Dank je gozer maar als ik de FLP opnieuw aanzet hehehe dan is alles weer weg das klote :@ Volgens mij moet FL Studio een nieuwe update krijgen en DE KONTROL49 in de controller list erbij zetten

kon ik maar een mail naar hun zenden kweet niet hoe

Waar heb je die FL Studio Scene vandaan gehaald? Die heb ik tot op heden nog niet kunnen vinden helaas...
thnx alvast

Back