Unregistrated
tekunikaru
Weet iemand hoe lang je met de MicroKorg kan spelen als het apparatus van de 6 AA batterijen gebruik maakt?
Groets!
Groets!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
hoeveel milliampère is de adapter die erbij zit? als dat bijv. 500 is, en je gebruikt batterijen van 2000mah, kun je 'm 4 uur op batterijen gebruiken, zo werkt het toch?

Origineel geplaatst door Rubenes
Maar het apparaat moet toch niet al de stroom van de adapter gebruiken? Om het echt zeker te weten moet je een amperemeter gebruiken.
Origineel geplaatst door Pjotr G
aye, bij de aldi heb je 8 AA batterijen voor 2,09 euro. Die waren als beste getest door de consumentengids :p
De Aldi tip is wel handig voor als ik straks op vakantie ga. 
Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Maar normaal gebruik ik toch oplaadbare batterijen. 4 2100mah AA batterijen inclusief snellader van trust voor 15 euro, niet duur dacht ik en ze zijn nog goed ook!

Origineel geplaatst door demian
btw : dit zijn de beste oplaadbare batterijen ...
Oeh, ik wist niet dat het de beste waren. Maar mooi zijn ze zeker. Wij hebben er ook 4 of 8 van ofzo. Met zo'n schattig ladertje ^^Origineel geplaatst door demian
btw : dit zijn de beste oplaadbare batterijen ...
http://www.gppowerbank.nl/
de lader kan je van elk merk kopen, scheelt geld ook![]()
Origineel geplaatst door mikemix
Waarop baseer je dat?

Origineel geplaatst door mikemix
Bij wie?
600mA x 4 = 2400mA. Met een beetje stoere batterijen 4 uur dus. Thanks!Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
hoeveel milliampère is de adapter die erbij zit? als dat bijv. 500 is, en je gebruikt batterijen van 2000mah, kun je 'm 4 uur op batterijen gebruiken, zo werkt het toch?