Speeltijd microkorg op batterijen???

Unregistrated

tekunikaru
Weet iemand hoe lang je met de MicroKorg kan spelen als het apparatus van de 6 AA batterijen gebruik maakt?

Groets!

niemand? =(

hoeveel milliampère is de adapter die erbij zit? als dat bijv. 500 is, en je gebruikt batterijen van 2000mah, kun je 'm 4 uur op batterijen gebruiken, zo werkt het toch?

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
hoeveel milliampère is de adapter die erbij zit? als dat bijv. 500 is, en je gebruikt batterijen van 2000mah, kun je 'm 4 uur op batterijen gebruiken, zo werkt het toch?

Maar het apparaat moet toch niet al de stroom van de adapter gebruiken? Om het echt zeker te weten moet je een amperemeter gebruiken.

aye, bij de aldi heb je 8 AA batterijen voor 2,09 euro. Die waren als beste getest door de consumentengids :p

Origineel geplaatst door Rubenes
Maar het apparaat moet toch niet al de stroom van de adapter gebruiken? Om het echt zeker te weten moet je een amperemeter gebruiken.

Maar stel nou je hebt een 500mah adapter, en het apparaat gebruikt 400mah. Dan wordt de speeltijd op batterijen alleen maar langer, en je kunt het beste van het minimum uitgaan natuurlijk.

Origineel geplaatst door Pjotr G
aye, bij de aldi heb je 8 AA batterijen voor 2,09 euro. Die waren als beste getest door de consumentengids :p

Ook qua lekken? Anders blijft nl nog duur.

die van de aldi lekken niet. Ik vind alleen dat ze niet lang mee gaan in mijn grafische rekenmachine. die van bijv. hema zijn een stuk duurder maar gaan ook stukken langer mee.

Maar normaal gebruik ik toch oplaadbare batterijen. 4 2100mah AA batterijen inclusief snellader van trust voor 15 euro, niet duur dacht ik en ze zijn nog goed ook!

Dit zijn de gegevens:

AC adapter (DC 9 V, 600 mA)

Ik kan het nog niet uittesten, omdat ik hem nog niet binnen heb :) De Aldi tip is wel handig voor als ik straks op vakantie ga. *D

Maar normaal gebruik ik toch oplaadbare batterijen. 4 2100mah AA batterijen inclusief snellader van trust voor 15 euro, niet duur dacht ik en ze zijn nog goed ook!

Bij wie?

Origineel geplaatst door demian
btw : dit zijn de beste oplaadbare batterijen ...

http://www.gppowerbank.nl/

de lader kan je van elk merk kopen, scheelt geld ook :)
Oeh, ik wist niet dat het de beste waren. Maar mooi zijn ze zeker. Wij hebben er ook 4 of 8 van ofzo. Met zo'n schattig ladertje ^^

Origineel geplaatst door mikemix
Bij wie?

Makro. Is een groothandel en je hebt dus een pasje nodig om binnen te komen, maar je kunt ook naar de MediaMarkt gaan, daar hebben ze 'm vast ook wel.

600mA x 4 = 2400mA. Met een beetje stoere batterijen 4 uur dus. Thanks!

Back