disco trackje

Origineel geplaatst door demian
geinig hoor, maar die kick moet echt anders..

te laat... plaat is er volgende week al...

maar wat is er mis mee dan?? :confused:

Origineel geplaatst door nomore
kick klinkt hier prima hoor.. zijn die plaatjes nog ergens in amsterdam te koop of online te bestellen oid?

yep... over een paar weekjes doen we de release.. zoek tegnen die tijd maar ff op xxx teen nummer 6

Origineel geplaatst door da goose
te laat... plaat is er volgende week al...

maar wat is er mis mee dan?? :confused:

vind hem niet scherp genoeg klinken, beetje dof.. maar zal wel aan mijn acoustiek liggen dan :)

Origineel geplaatst door demian
vind hem niet scherp genoeg klinken, beetje dof.. maar zal wel aan mijn acoustiek liggen dan :)

nu op et 1ste gehoor lekker,veel earcandy,maar niet vollledig,hoop dat je b-side wat meer mijn verwachtingen inhuldig(geef dj reece een promo,moet met hem draaien in catzand,deze zomer)

bv,nice trick,dien delay voor de break of erin,ik weet het al niet meer(dat was het effect op et nr,niet catchy genoeg)maar dan blijft die delay zo'n 7 sec hangen,veeel te lang,zijn meschien details,dat je jaren kan beklagen(waarschijnlijk smaak) dat je het zo snel afwerkte,ook qua structuur schort er iets aan,waneer ik verwachte ,nu komt het,neen ,neen,bouwde het spul af

weet je,ik ben geen pro,maar iik weet wel wat marcheert op de dancefloor,en dj's kunnen dat wel oplossen,die mankementen,ook die beat loop met die contstante double clap,in het begin zeer cool,maar na een tydje......

gewoon overdone,ik ben meschien kritisch,maar dj's met een bepaald budget om platen te kopen,zijn nog meer critisch;(meshien es 1st posten,dan releasen)

maar goed,overal nice,knal mastering,inhoud van iets wat we al kennen en vlug zullen vergeten

geef mij maar de aor house of synthforum,meer inhoud

Back