digitaal effect???

instant11

Nieuwkomer
hallo, ik heb misschien een suffe vraag maare.....

wanneer ik mijn bijvoorbeeld mijn gitaar op m`n pc aansluit wil ik een effect eroverheen hebben... die ik dan dus ook hoor terwijl ik speel.

is daar misschien gewoon een porgramma`tje voor? die bijvoorbeeld van mijn gitaar een bassgitaar kan maken enz enz...

bij voorbaat dank! gegroet!

En speciaal voor gitaar: Guitar Rig van Native.
Dan heb je een heel gitaar rack met alle processors en amp simulation die je je kunt wensen. Met controle pedaal erbij!
Niet goedkoop, maar wel echt super. Ook als plugin te gebruiken binnen VST software.

http://www.nativeinstruments.de/index.php?home_us&flash=7
Van de site kun je een demo downloaden die het 30 dagen doet. Proberen en je bent verkocht!

Je moet daarbij natuurlijk wel een goede geluidskaart hebben en monitorspeakers. Maar dat is onafhankelijk van het programma waar je mee wilt werken.

Suc6

Guitar Rig is wel erg duur... Ik zou dan eerder voor een line6 guitarport gaan. Die kost 150 euro en is daarmee een héél stuk goedkoper. Ik heb zelf de line6 podXT en dat klinkt fijn hoor :) de guitarport gebruikt dezelfde algoritmes maar is minder uitgebreid en dus ook een stuk goedkoper

Guitar Rig is wel erg lekker hoor! Klinkt echt super...oke wel een investering, maar zeker de moeite waard.

Back