Innercity Big Fun

Origineel geplaatst door cns
de sound schijnt aldus mister saunderson himself gesampled te zijn! Althans dit was zijn antwoord zaterdag op de ADE! Hij wilde het niet echt kwijt moet ik zeggen... Maar na veel zuchten gaf hij aan dat het met een akai S-1000 sampler gedaan ws...

Was jij de 'gearjunkie' die het hem vroeg? :D

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Was jij de 'gearjunkie' die het hem vroeg? :D

haha nee man! Nee man, maar moest wel lachen... Maar hij kan het toch gewoon vertellen al dat moeilijke gedoe.. Die trak is uit 88 dus nu kan het wel...

Maar goed was verder wel leuk dagje. De demo's bespreken samen met kevin en die gast van edge of motion met dave clarke zorgde ook voor leuke momenten. Kolere wat een K@t muziek zat er tussen zeg... geloof 1 l;euk trackie van die fransman...

haha nee man! Nee man, maar moest wel lachen... Maar hij kan het toch gewoon vertellen al dat moeilijke gedoe.. Die trak is uit 88 dus nu kan het wel...

Hmm, misschien was ie gewoon pissed of omdat ie al bijna 20 jaar lang die vragen krijgt.. :D

Maar goed was verder wel leuk dagje. De demo's bespreken samen met kevin en die gast van edge of motion met dave clarke zorgde ook voor leuke momenten. Kolere wat een K@t muziek zat er tussen zeg... geloof 1 l;euk trackie van die fransman...

:( ;) Daar zat er ook één van mij tussen. Gelukkig kraakten ze hem niet zo heel erg af.

Origineel geplaatst door Camiel Toe
:( ;) Daar zat er ook één van mij tussen. Gelukkig kraakten ze hem niet zo heel erg af. [/QUOTE

tja haha, wel cool dat ze hem hebben geluisterd natuurlijk :)

Over offtopic gesproken. 'Uhh.. waar ging t ook al weer eens over?' :confused:

Ik dacht unnu JUNO....

nou uhh, die bass is FM, maar dat akkoordje kan ook wat anders zijn. Hoor ik nou een filtertje?, dat zit niet op een FM synt. Of ja kan natuurlijk ook door een extern filter kastje heen zijn gegaan. Nou ja het is 2:45 in de nacht en ik kom net uit een lawaai tent en ik luister op super zacht volume, dus zal het morgen nog een keer luisteren.

Nee, toen hadden ze nog geen MV8*00...

klinkt als een poly korg met gebruik van chord functie.
maar ik meen weleens iets gehoord te hebben dat nitro deluxe ook gebruik heeft gemaakt van een sample die hij weer bewerkt heeft.

Back