smackos
Gepokt en gemazeld
Nee maar Dickie Smaplers gebruikt ook een Prophet 5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door cns
de sound schijnt aldus mister saunderson himself gesampled te zijn! Althans dit was zijn antwoord zaterdag op de ADE! Hij wilde het niet echt kwijt moet ik zeggen... Maar na veel zuchten gaf hij aan dat het met een akai S-1000 sampler gedaan ws...

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Was jij de 'gearjunkie' die het hem vroeg?![]()
haha nee man! Nee man, maar moest wel lachen... Maar hij kan het toch gewoon vertellen al dat moeilijke gedoe.. Die trak is uit 88 dus nu kan het wel...

haha nee man! Nee man, maar moest wel lachen... Maar hij kan het toch gewoon vertellen al dat moeilijke gedoe.. Die trak is uit 88 dus nu kan het wel...
Maar goed was verder wel leuk dagje. De demo's bespreken samen met kevin en die gast van edge of motion met dave clarke zorgde ook voor leuke momenten. Kolere wat een K@t muziek zat er tussen zeg... geloof 1 l;euk trackie van die fransman...
Daar zat er ook één van mij tussen. Gelukkig kraakten ze hem niet zo heel erg af.Origineel geplaatst door Camiel Toe
![]()
Daar zat er ook één van mij tussen. Gelukkig kraakten ze hem niet zo heel erg af. [/QUOTE
tja haha, wel cool dat ze hem hebben geluisterd natuurlijk![]()