Snel van je gear af? Ik koop het!

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door Leo
nou heb ik via via een vriend in tilburg intussen wel het verhaal achter die indigo boven wate rgekregen. dat ding is al 3 keer van eigenaar gewisseld omdat ie behekst zou zijn....
tja, ik verzin het niet, maar bij de vorige eigenaren vielen na een maandje of wat spelen al hun haren uit en werden ze helemaal kaal. dus pas op! ;-)

:D Hahaha, vreselijk of topic maar dit is wel grappig. Een vriend van mij heeft iets dergelijks eens met een versterker gehad...terwijl er niets op aangesloten was hoorde hij gewoon geluiden van een kloppend hart en ademhalen e.d. uit de speakers komen. Hij is er nooit achtergekomen wat het was en heeft het apparaat ook niet lang gehouden, want in een korte periode heeft dat ding hem 3 paar speakers gekost. En het was nog een Denon ook .

Maar goed, zijn haar heeft hij nog 8o)

ja wacht even, nu wordt het eng.

ik hoor af en toe namelijk stemmen, gepraat, uit mijn tannoy's. echt waar. vooralsnog hou ik dat trouwens op het oppikken van radiosignalen door 1 van de aangesloten apparaten ?!

ik hoor af en toe namelijk stemmen, gepraat, uit mijn tannoy's. echt waar. vooralsnog hou ik dat trouwens op het oppikken van radiosignalen door 1 van de aangesloten apparaten ?!

eng is dat he , ik hoor het ook , hoor maar:o:

Attachments

• praten.mp3
    463 KB · Bekeken: 52
Bij mij zit een krekel in een van m'n synths.
Maar als ik dat ding openmaak geen krekel te zien.
Creepy shit!

Maar Diega heeft al een bod gedaan waar de honden geen brood van lusten?
Nja, nee heb je en een klap voor je smoel ken je krijgen? :confused:

Hehehe ik weet wat die stemmen zeggen.....Minimoog koop.....een Minimoog........Een Prophecy koop een Prophecy.....

Tussen de oren mensen dat zeg ik....laatst knetterstoned hier en dacht echt dat ik mensen (s'nachts) hoorden joelen buiten en toeteren bleek achteraf gewoon mijn HD van de PC maar dan denk je aan iets en ga je er jezelf op focussen en dan hoor je het dus ook (tussen de oortjes dan he !)

Maar wat heeft dit met het topic te maken ? Of gaan we alle behekste Gear aan de Topicstarter slijten ? (die straks dus ook kaal is en stemmen hoort):D

Dat zou heel goed kunnen, vooral als je dicht bij een zender zit. Niet alle apparaten zijn even radio-bestendig. Ik heb het één keer meegemaakt met een Korg Polysix. Als je die openmaakte, dan kon je een Russische radiozender over de output horen. 8>

Origineel geplaatst door Boemtsjak
dan kon je een Russische radiozender over de output horen. 8>

....en exact hetzelfde heb ik dus met m'n mixer, alleen is het daarbij de master die dit probleem af en toe heeft (en trouwens ook alleen in het oefenhok in budel, niet bij me thuis) :frons:

1 ding snap ik dan niet echt: ik ga er niet vanuit dat die rus met z'n zender dicht in de buurt van budel zit. hoe komt dat geouwehoer dan af en toe op m'n master terecht ?

Origineel geplaatst door Chinetti
Gek genoeg zit ik ook al heel de week met Voices in mijn hoofd...

nou, die klinken niet verkeerd:)

Als ik heel erg moe ben kan ik soms moeilijk in slaap komen en hoor ik de dingen die ik denk. Dus als ik aan muziek denk hoor ik muziek, denk ik aan de stem van iemand dan hoor ik die ook echt. Op zich is het heel gaaf omdat ik dan muziek kan denken. Nu nog midi I/O op mijn hoofd ;)

Dat is een oud verhaal .. stemmen uit je apparatuur. Dat had je vroeger al met oude orgels... dat komt door al die shit in de ether en je apparatuur die soms als radio werkt....don't worry, je bent niet bezeten, mischien moet je de film "white noise" ook maar meteen zien... hehehe

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Dat zou heel goed kunnen, vooral als je dicht bij een zender zit. Niet alle apparaten zijn even radio-bestendig. Ik heb het één keer meegemaakt met een Korg Polysix. Als je die openmaakte, dan kon je een Russische radiozender over de output horen. 8>

Lol Lol Lol... hier heb ik ook hetzelfde aan de hand gehad,
vaak als je goed luisterde hoorde je een russische radiozender...
Ben benieuwd welke zender, frequentie en reden dit heeft.
Al drie mensen met een russische radio in hun synth, misschien
een manier om hun regime destijds te propageren?

Misschien leuk om een nieuw topic over te openen...

Axel

....."oude propaganda technieken uit de USSR die weer een verbond hadden met Volksrepubliek China die op hun beurt weer infiltranten hadden zitten in Japan, waardoor een hoop electronica in Synths geinjecteerd met een vergif was." Zeiden de stemmen in mijn hoofd die op deze onderhuidse manier duidelijk probeerden te maken dat het tijd werd om weer eens aflevering te gaan zien van X-files op DVD....:bekdicht: :confused: 8o)

[ONTOPIC]Nee bedankt TS, als jij snel van je geld wil, geef maar een seintje 8o) [/ontopic]

wat heerlijk dat de heren moddereters complete off-topic gelül toelaten...goed voor het groepsgevoel op 't forum! :D

Van die stemmen van een lokale radioboer heb ik ook last, alleen hangt het bij mij van de wind af.... :confused:

Origineel geplaatst door Freakydile
Al drie mensen met een russische radio in hun synth, misschien
een manier om hun regime destijds te propageren?

Had ik vroeger ook last van, zelfs in Reason totdat ik DIT gebruikte! Weg russen... :smeris:

Nou moet ik zeggen dat het wel wat heeft, naast mijn
tonnen ruis en brom een rusje er doorheen is ook eens
wat anders he...

Axel

Status
Please reply by conversation.
Back