Kevin
Tis niet te gleuven
Beste mensen Vrijdag 1 Juli 2005 is het zover dan is Kraftwerk weer in ons land en wel in Poptempel 013 in Tilburg ! (lekker bij mij om de hoek,Wolfgang Flur mag op de stretcher)
Nu heb ik vernomen dat er meerdere forumleden aanwezig zullen zijn en vraag ik me af of we er niet een kleine ''meeting'' van kunnen maken zodat we elkaar ook weer eens gezien hebben (al dan niet in nuchtere toestand
) Misschien is ''meeting'' niet het juiste woord ,maar jullie weten wat ik bedoel..
Zijn hier meer geinteresseerden voor laat het dan s.v.p. ff weten in deze thread dan kunnen we misschien iets afspreken om er een geweldige avond van te maken.(hoe meer zielen hoe meer vreugd) Kaarten kostten geloof ik 35 € ex.reserveringskostten.
Nu heb ik vernomen dat er meerdere forumleden aanwezig zullen zijn en vraag ik me af of we er niet een kleine ''meeting'' van kunnen maken zodat we elkaar ook weer eens gezien hebben (al dan niet in nuchtere toestand
) Misschien is ''meeting'' niet het juiste woord ,maar jullie weten wat ik bedoel..Zijn hier meer geinteresseerden voor laat het dan s.v.p. ff weten in deze thread dan kunnen we misschien iets afspreken om er een geweldige avond van te maken.(hoe meer zielen hoe meer vreugd) Kaarten kostten geloof ik 35 € ex.reserveringskostten.