Kraftwerk in Tilburg 013 (Meeting ??)

Kevin

Tis niet te gleuven
Beste mensen Vrijdag 1 Juli 2005 is het zover dan is Kraftwerk weer in ons land en wel in Poptempel 013 in Tilburg ! (lekker bij mij om de hoek,Wolfgang Flur mag op de stretcher)
Nu heb ik vernomen dat er meerdere forumleden aanwezig zullen zijn en vraag ik me af of we er niet een kleine ''meeting'' van kunnen maken zodat we elkaar ook weer eens gezien hebben (al dan niet in nuchtere toestand 8o) ) Misschien is ''meeting'' niet het juiste woord ,maar jullie weten wat ik bedoel..
Zijn hier meer geinteresseerden voor laat het dan s.v.p. ff weten in deze thread dan kunnen we misschien iets afspreken om er een geweldige avond van te maken.(hoe meer zielen hoe meer vreugd) Kaarten kostten geloof ik 35 € ex.reserveringskostten.

Attachments

• greenstripes_700x448.jpg
    greenstripes_700x448.jpg
    24,5 KB · Bekeken: 142
morgen even langs het postkantoor!

Kaarten gescoord, Shortwave & ik gaan gezellig saampjes! :)

(omhoogschop)

Ja, en wie zijn er allemaal bij op 1 juli?

-ondergetekende
-Shortwave
-Matthijsblom
-(vul maar aan!)

Nog mini-meet plannen? Stop een rode roos in je revers? ;)

Origineel geplaatst door Hanz
(omhoogschop)

Ja, en wie zijn er allemaal bij op 1 juli?

-ondergetekende
-Shortwave
-Matthijsblom
-(vul maar aan!)

Nog mini-meet plannen? Stop een rode roos in je revers? ;)
Mikanik

Kraftwerk kaartjes

Kraftwerk kaartjes

Mocht iemand nog behoefte hebben aan 4 Kraftwerk kaartjes tegen kostprijs, PB me dan even. Mijn vriendin en ik zijn beide ziek, en we kunnen dus helaas niet gaan. Ik zou de kaartjes vandaag nog met priorityzegel op de post kunnen doen.

ik ga er ook heen, maar aangezien ik meteen erna naar Leiden moet voor een optreden (lekker gepland, maaja...) denk ik niet dat ik veel tijd heb om gezellig te doen...:(

weet iemand misschien hoe laat het afgelopen is, op de site staat tot 4 uur maar dat is inclusief de afterparty...
dus hoe laat zal Kraftwerk zelf afgelopen zijn ???

Re: Kraftwerk kaartjes

Re: Kraftwerk kaartjes

Origineel geplaatst door UserTronix
Mocht iemand nog behoefte hebben aan 4 Kraftwerk kaartjes tegen kostprijs, PB me dan even. Mijn vriendin en ik zijn beide ziek, en we kunnen dus helaas niet gaan. Ik zou de kaartjes vandaag nog met priorityzegel op de post kunnen doen.

Hallo,

Je mag ze me toesturen per post, dan wil wel voor je kijken of ik ze aan de deur kan verkopen. Je moet echter wel een risicootje nemen, want ik ga je dan wel achteraf betalen en ik kan natuurlijk ook niet beloven dat het lukt om de kaarten kwijt te raken. (Alhoewel het me erg zou verabzen als het niet lukt)

Stuur maar een PB als je er wat voor voelt.

Groetjes,

Matthijs

Ja tvoi sluga, ja tvoi Rabotnik!

Back