SF-meeting in Tilburg Paradox 23 April

gjb68

Ouwe rot
Had al een paar weken een eigen draad maar Chielos tipte mij dit op 't nieuws te zetten.
Sorry misschien een beetje te laat maar ik was hier nog niet op gekomen.
Maar in ieder geval probeer ik iets te doen op zondagmiddag 23April vanaf 1430 in Paradox voor jullie forumleden.
Paradox is een bekende jazz-tent in 't land (2-de op bimhuis na) we hebben dan een podium,PA,bar+personeel tot ons beschikking kost niets (Paradox verdient alleen aan de omzet drank).........dus veel:biertje:
Dus als je zin hebt om te komen babbelen aan de bar met andere synth-remi's en aanverwante geestlijke afwijkende mensen je bent van harte welkom.
Schroom niet om spul mee te nemen of als je een live-act wilt doen nog beter zelfs.........Paradox is een nette tent met tafeltjes&stoeltjes,bar,podium met een echte vleugel.

groet Gert-Jan

Hee leuk dit! :okdan:
Ik kom heel graag, kom de 23e net terug van vakantie...ik zie het wel.

Wat is het adres van Paradox?

Paradox zit in de Telegraafstraat 62 precies op de hoek Willem2 straat kom je met de trein/bus is 't simpel je steekt over vanuit station loopt naar links.......+/- 500 meter lopen dan afslaan naar rechts op de hoek zit een kroeg en tegenover die blow/eettent Grass-compagnie dat is de Willem2 straat dan is 't nog 100 meter lopen.
Je doet er ongeveer 10 minuutjes over...............groet

Ik hoop ook van de partij te kunnen zijn. :biertje:
Ik heb de avond ervoor nog wel een feestje dus verwacht me niet van mijn mentaal sterkste kant... :D

Synth-remi? Briljant!

Misschien wel handig om de mensen te adviseren headsets mee te nemen om zo de kakefonie toch nog wat proberen te beteugelen.

Feestjes zijn altijd leuk!

Doe rustig aan je kunt gaan hangen aan de bar en veel koffie drinken verder is er vast wel een stil hoekje om te :z

En voor Fuse dat wordt de optie voor een volgende keer maken we er een silent(disco) synthmeeting van leden die inzichzelf praten/verkeren8D

Krijg nog steeds weinig respons van leden die een live-act willen opvoeren.

Ik kom. Ik moet ff checken wat voor zut ik meeneem. Ik ga zeker niet live optreden.

Op zich niet zoveel krijg weinig respons.
Weet alleen dat Matthijs Blom een live-act komt doen.
Slydog uit Leeuwarden zou komen.
Misschien Chielos?
Fuse en JohnnyBusca uit Eindhoven en misschien Flesje en een paar meer uit de Lichtstad.
Er komen een paar DJ-jen..............of niet????
Maar verder hoor ik niks uit de richtingen Rotterdam/Denhaag.......Breda????

Oh ja de tijden zijn vanaf 1400 s'middags tot ongeveer 1800/1830 begin v/d avond.

groet

Origineel geplaatst door gjb68
Op zich niet zoveel krijg weinig respons.

Zonder je aan te willen vallen, dit heeft wel te maken met hoe je zaken hebt aangepakt tot nu toe.

Je moet veel ruimer van te voren iets aankondigen, en je moet veel meer reclame maken voor je evenementje.

De reclame kan bestaan uit :

- Aankondiging op voorpagina van SF
- Speciale homepage/website voor evenement
- Wat GFX'jes en Bliepjes
- Info bestaande uit het programma, extra info over dit en dat, laatste ontwikkelingen qua organisatie
- Lijst met wie er al komen en wat gaan doen, wat ze meenemen
- het aankondegingstopic op SF levend houden

Als jij niks doet, gebeurt er ook niks. Jij wil een evenement dus jij bent de motor van het geheel. Succes! :)

Slydog uit Leeuwarden zou komen.
Ik denk niet dat het 'm van mijn kant nog wordt. Gezien de laatheid waarmee ik zondagochtend weer thuis ben, voel ik er weinig voor om diezelfde middag nog te gaan treinen naar Tilburg (voldoe ik nu weer aan het cliché dat Friesland overal te ver weg voor ligt? :D ).

Ik ga ook niet aanwezig zijn. Op aanbod om setje te doen is niet ingegaan (behalve door Sly :D)
Even een familieweekend, komend weekend :koffie::biertje: en ook :dubbel: enzo :)

Als je m'n vorige draad had gevolgd dan had je kunnen lezen dat ervoor draaitafels&mixertje al iets geregeld werd....maar goed..........ik zorg zelf wel een beetje voor muziek.......maakt allemaal verder niet meer uit.

Slechte&geen publiciteit......tja 't is een beetje kort dag maar het was ook de enigste vrije dag van Paradox in de agenda.
Websites&homepages...ik weet niet hoe die moet aanmaken.......hou me daar niet zo mee bezig........ben analoog.
De organisatie/progamma daar heb ik deze draadjes voor en de organisatie dan heb effe geregeld met Paradox:d'r staan 2 vrijwilligers achter de bar,geluid PA dat regel ik allemaal......verder het inrichten van tafeltjes en stoelen doe terplekke.
Wat bedoel je Demian met GFX-jes&Bliepjes???..........had trouwens al op 't voorpagina staan van SF.

Maar dit terzijde,ik pak 't volgende keer(nieuwe seizoen) wat groter aan ga dan 1/2 jaar van tevoren bezig met plannen&organiseren&zorgen voor live-acts.....etc.
Kan wel evt hulp gebruiken voor reclame op dit forum dan.....dus wie geinteresseerd is?

Nou wordt een beetje een standaard meeting wat jullie gewend zijn met geen liveacts.
Zover ik weet neemt JohnnyBusca iets mee...Matthijs en ik nemen onze eigen hele Korg MS-collectie mee plus een ARP-2600.
Dus neem wat mee als je zin hebt

Nogmaals er komen geen mafkezen als bezoekers.....Paradox is nette tent de zaal is akoestisch zwaar verantwoord (logisch anders wordt er geen jazz gespeeld)

groet.

Als je m'n vorige draad had gevolgd dan had je kunnen lezen dat ervoor draaitafels&mixertje al iets geregeld werd....maar goed..........ik zorg zelf wel een beetje voor muziek.......maakt allemaal verder niet meer uit.

ik doelde op het draaien van wat plaatjes tussen de livesets door.... :)

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
ik doelde op het draaien van wat plaatjes tussen de livesets door.... :)

Dan doen we wel voor de volgende keer als ik ruim van tevoren een vrije zaterdag kan reserveren in de agenda van paradox dat komt voor een aantal leden beter uit als ze een live-act uitvoeren.......neem aan dat je je aanbevolen houdt toch?
Enzo ook Ro9 voor de SL's en uiteraard het draaien daarvan.
Voor de leden uit 't noorden is 't begrijpelijk, je springt niet effe in de trein om naar beneden te zakken voor 4 uurtjes maar ja wij zitten met hetzelfde probleem als er iets gebeurd daarboven.

Dan doen we wel voor de volgende keer als ik ruim van tevoren een vrije zaterdag kan reserveren in de agenda van paradox dat komt voor een aantal leden beter uit als ze een live-act uitvoeren.......neem aan dat je je aanbevolen houdt toch?

Ja, nu krijg ik respons op iets dat ik twee keer heb aangeboden. Maakt niet uit.... Als ik kan op die nieuwe datum, lijkt me dat erg leuk. Wil je nog weten wat ik draai :D
Volgens Sly was het wel eartistiek (geinige typfout) verantwoord oid

''Uitloper'' Tilburg

''Uitloper'' Tilburg

jaja....synthnerdjes...:bekdicht:

Attachments

• synthforumadv.jpg
    synthforumadv.jpg
    169,8 KB · Bekeken: 135
Sja, hij had een paar keer gevraagd om een "titel" voor de avond, en dit was het enige dat gezegd werd.

Eigen schuld dus, nu niet gaan klagen! :D

Maarre, alvast veel plezier iedereen die erheen gaat!! :biertje: :okdan:

Het klopt toch gewoon?
Zeker humor!

Back