SF-meeting in Tilburg Paradox 23 April

IK neem aan Zoidsity voor de volgende keer als ik een zaterdag kan plannen in die drukke agenda van Paradox dat ik jullie kan benaderen voor een live-act.
In ieder geval komt er de 23-ste een Korg MS collectie van 2 personen alles dubbel behalve de MS50 en de VC10.
Als dat slaagt wil wel voor de volgende keer de grootste MS-collectie doen binnen het SF-land met een jamsessie + dirigent:okdan::D
groet

:) Uiteraard kan je ons benaderen. Daar komen we dan wel uit.

Succes verder morgen! :koffie:

Ok dan,

Ik heb even ge-informeerd. Paradox schijnt dus een nette tent te zijn, geen zondag-middag zatlappen etc.

Ik kom ook gezellig naar de meeting, met 5-jarig zoontje voorzien van ingebouwde gameboy.
Ik zal ook wat materiële spulletjes meenemen. Ik denk mee te nemen m'n Memorymoog, Oberheim OB-8, Jupiter 8, een Odyssey (om te vergelijken met de 2600) en een MAQ16/3 zodat ik zelf niet hoef te spelen :biertje:

Geertjan, er staan toch tafeltjes om de boel op te zetten he ?

Tot zondagmiddag !

Origineel geplaatst door wouw
Ik denk mee te nemen m'n Memorymoog, Oberheim OB-8, Jupiter 8, een Odyssey (om te vergelijken met de 2600) en een MAQ16/3 zodat ik zelf niet hoef te spelen

:{

Maar helaas kan ik er toch niet bij zijn. :frons:

Klinkt goed wat er tot dusver al komt, mensen. De volgende keer hoop ik er ook weer bij te zijn. :)

Veel plezier in elk geval! :W

O ja Matthijs,

Die Odyssey van mij is semi-modulair. Neem jij passende patch-kabeltjes mee ? Kunnen we een 5-osc ARP-sound patchen :D

Jammer dat deze thread, en dus de meeting, zo weinig opvallen. Misschien dat een Moderator nog wat voorpagina-nieuws kan regelen, voor diegene die zich anders zomaar zouden vervelen op zondagmiddag ?

Wie gaan er nou eigenlijk allemaal komen want het is nu allemaal wel heel vaag......zeker is dat ik nu ook kom neem Ensoniq DP4+ mee en MPC60 Mk1 misschien meer maar dat moet ik nog ff bekijken....:biertje:

wat ik tot op heden gehoord heb is het volgende:

MatthijsBlom (ik dus): Korg Ms10, Ms20, Sq10, Vc10, Ms50 en de ARP Sequencer
Gertjan: Korg Ms10, Ms20 Sq10 en de ARP 2600
Wouw: ARP Odyssey, Memorymoog en mmisschien nog een Oberheim OB8, Synthex op Jupiter8
JohnnyBusca: Roland TB303 en TR606
Fuse zou komen maar ik weet niet of hij iets meeneemt
Kevin: MPC60 en Ensoniq DP4+
Sonika: OF Korgjes MS10en20 OF Roland SH101 met Novamod erop (errug gaaf !!)
Misschien komt Electrodancer ook...en ik hoop dat hij dan zijn TR808 meeneemt.

Verder weet ik niet wie er nog meer komen en wat ze meenemen.

Wat ik hierboven typ doe ik ff uit mijn hoofd..!!!! Pin me er dus niet op vast..!!

Wie er nu komen als forumleden zijn:
Fuse
JohnnyBusca
Wouw
MatthijsBlom
Ik
Misschien Chielos?
Deze nemen ieder geval wat spullen mee..........diegenen die alleen komen kijken weet ik niet dat wordt een verassing.

Kom niet hoor.

Sjeeee jongens wa's er allemaal mis met Tillieburg ?
Is ook wel mooi weer om andere dingen te doen natuurlijk maar toch..zoals ik nu lees passeren er toch wel wat interessante bakken de revue + allemaal op 1 plaats !Dus komt allen entree gratis maar wel veel cola en fanta drinken :biertje: (bier kan ook tuurlijk..)

Goh, het is me even ontgaan, dit festijn... jammer!

Ik vond het gezellig! Leuk al die Korgjes! En die memorymoog... ik durfde er niet bij te gaan staan, bang voor kwijlsporen.

Ik vond het ook heel gezellig !

We hebben lekker kunnen jammen met 4 a 5 mensen tegelijktertijd.
Hier en daar een biertje erbij en gaan :D

Ik heb nu al weer zin in de zomermeeting in Rotterdam....

Hup, een 909 op wat korgjes.. met de rimshot de sq-10s syncen en freaken op wat synths. :) jiehoe!

Heb ook zeker weer zin in de volgende meeting.

"No midi was harmed during this gig!" :)

Heb de opnamens al klaar =>minidisc=>PC=>soundforge=>cd-fikken en geef em aan Matthijs die zet 't op 't forum.
Klinkt erg leuk in de 1-ste track zit zelfs een lijn in :biertje:
De mensen die er waren kregen zelfs veel :eureka: :eureka: ideeen dan is de opzet al geslaagd ook al waren we maar met z'n tienen.
Wanneer is die meeting in Rotjeknor? wat wordt daar de opzet? zaal met een geluidsinstallatie?
Misschien kunnen we wel een Korg-MS on the road tour doen:biertje:

Alvast wat fotootjes (niet echt super kwaliteit)

Alvast wat fotootjes (niet echt super kwaliteit)

Biertje d'r bij.... (oan wirskaante!!)

Attachments

• biertje erbij.jpg
    biertje erbij.jpg
    209,2 KB · Bekeken: 117
Voor elkaar bestemd :luv:

Attachments

• arp sequencertje met 2600.jpg
    arp sequencertje met 2600.jpg
    160,8 KB · Bekeken: 103
Stopt ie nou z'n hele hand erin ?? Waaarrgghhh

Attachments