bass-molecules
M'n waakhond .... !!
ben sinds een paar dagen over gegaan op live4 maar dat gaat niet zoals het moet.
heb een ESI esp1010 audio interface.
als ik in live4 diver type MMe/directX gebruikt krijg ik gewoon goed geluid zonder problemen, maar dan heb ik alleen de beschikking over 1stereo in en 1stereo uit. dit wil ik niet want ik heb niet voor niks een 8in en
ut kaart genomen.
gebruik ik de Asio diver krijg ik alleen maar gekraak en vervormt geluid en krijg dit niet goed. in de live4 handleiding staat bescheven hoe je de "buffer size" of "latency" kan afstellen, maar ik kan daar helemaal niks instellen. Buffer size staat op : 256, en de in en output latency staan allebei op 5ms. Deze staatn vast en kan daar verder niks aan veranderen. Kan alleen de overall latency verander van -300 tot 300 maar daarmee gebeurd helemaal niks.
Ik snap het helemaal niks van en misschien kan iemand me helpen ??
heb een ESI esp1010 audio interface.
als ik in live4 diver type MMe/directX gebruikt krijg ik gewoon goed geluid zonder problemen, maar dan heb ik alleen de beschikking over 1stereo in en 1stereo uit. dit wil ik niet want ik heb niet voor niks een 8in en
ut kaart genomen.gebruik ik de Asio diver krijg ik alleen maar gekraak en vervormt geluid en krijg dit niet goed. in de live4 handleiding staat bescheven hoe je de "buffer size" of "latency" kan afstellen, maar ik kan daar helemaal niks instellen. Buffer size staat op : 256, en de in en output latency staan allebei op 5ms. Deze staatn vast en kan daar verder niks aan veranderen. Kan alleen de overall latency verander van -300 tot 300 maar daarmee gebeurd helemaal niks.
Ik snap het helemaal niks van en misschien kan iemand me helpen ??

toch blijf ik krakjes horen, als een bv d-pole filter over een audio loopje gooi.