Scratch
Stamgast
Snuiters 
Ik vond een oude track terug, die ik twee jaar geleden voor een buurjongen had gemaakt, voor een muziekwedstrijd. Helaas door inspiratie en tijd gebrek nooit afgemaakt.
't Is dit keer geen dance, maar meer een ballad. Deze track moet je zien als een achtergrondmuziek van een vocale track... (euh...leg ik dat goed uit?) Er zit niet echt een lead melodie in. D'r zou dus nog een melodielijn in verzonnen kunnen worden, die dan niet gespeeld wordt door een instrument, maar bezongen wordt door een 1 of ander lekker wijf...
Titel voor deze track heb ik nog niet, als je nog
heb, kom maar op...
Het echt aller beroerdste van deze track is de (Yamaha) piano. Ik had de piano liever uit een ander keyboard gehaald, maar dat ging niet echt lukken, omdat de midiverbinding verrot was...
Afijn, klik, download, open, luister en oordeel zelf.
Gear: only Yamaha CS6x

Ik vond een oude track terug, die ik twee jaar geleden voor een buurjongen had gemaakt, voor een muziekwedstrijd. Helaas door inspiratie en tijd gebrek nooit afgemaakt.
't Is dit keer geen dance, maar meer een ballad. Deze track moet je zien als een achtergrondmuziek van een vocale track... (euh...leg ik dat goed uit?) Er zit niet echt een lead melodie in. D'r zou dus nog een melodielijn in verzonnen kunnen worden, die dan niet gespeeld wordt door een instrument, maar bezongen wordt door een 1 of ander lekker wijf...
Titel voor deze track heb ik nog niet, als je nog
heb, kom maar op... Het echt aller beroerdste van deze track is de (Yamaha) piano. Ik had de piano liever uit een ander keyboard gehaald, maar dat ging niet echt lukken, omdat de midiverbinding verrot was...
Afijn, klik, download, open, luister en oordeel zelf.
Gear: only Yamaha CS6x