Doet ie het al een beetje?

Gaat de goeie kant op!

Probeer nog eens een soort " ambient"-vloertje te leggen...

Het is zeker een track met een lekkere groove!!

Hij werkt zeker.

een aantal tips:

(Niet te serieus opvatten want ik heb nog NOOIT een nummer gepost of released haha)

1. De Kick is iets te vet. Ik bedoel dat het te ver doorloopt naar het midden. Probeer wat (parametrische) EQ en Compressie op de kick (heb je met de pitch gespeeld?)

2. Probeer inderdaad iets meer een vloertje neer te leggen. Je loopt met je sokken over tapijt heen. Durf eens wat meer te knallen (Tja, en hoe leg ik nu uit wat ik bedoel).

Tenslotte wil ik je wel complimenteren met je snare drum. Normaal vind ik deze snare drum als een plastic bakje klinken maar het lijkt alsof het speciaal voor dit nummer gemaakt is.

In iedergeval een lekker mixplaatje met een niet te evenaren strak ritme :okdan:

Groet.

Origineel geplaatst door pad
Dank je voor je reactie.

Het vloertje heb ik overwogen, maar ik heb het (nog) niet gedaan. Misschien komt het nog, misschien niet.
Ik zal eens naar de kick kijken. Ik mix dit allemaal op een el cheapo koptelefoon, dus het zou kunnen dat de kick iets overdone is.

HAHA, dat ken ik ja.

Omdat mijn studio geen deur heeft en ik om 01.30 uur s'nachts per se mijn nummer af wou maken heb ik hem afgemixt op mijn (Pioneer) HDJ-1000.

Dat is ook niet echt goed nee. In ieder geval heeft die hoofdtelefoon genoeg midden-tonen (en mijn lliedje nu niet dus haha)

Ik weer een aantal dingetjes gewijzigd...

Download

En voor de lliefhebbers nog steeds: Bonustrack ;)

Nu mét plaatje!

plaatje.jpg

Origineel geplaatst door pad
De laatste aanpassingen die ik van plan ben te doen.. :) Of je het nu leuk vind of niet, voor mij is hij af!

Download

En voor de liefhebbers nogmaals (ook ietsje aangepast): Bonustrack ;)

haha , ja op een gegeven moment moet die wel af zijn , hij is best lekker zo

:L .padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/padpadl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/..ad/padpadl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/padpadl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/p..ad/pad.padl.nl/uploads/pad/padpadl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/padpadl.nl/uploads/p..ad/pad.padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/padpadl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/..pad/padpadl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/padpadl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/p..ad/pad.padl.nl/uploads/pad/padpadl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/padpadl.nl/uploads/pa..d/pad.padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/padpadl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/pad/pad.padl.nl/uploads/..pad/pad :eureka:

Back