1000ste Thread!!! ehh... post

Origineel geplaatst door fuse
Maar tegelijkertijd komt een inhoudelijke vraag over iets wat met computers te maken heeft metteen op een grote hoop draad. Zou dan bijna zeggen, stel dat soort vragen op een ander forum. Daar is nl. veel meer ruimte voor. Ik doe het hier tenminste niet meer, te snel kans dat je iemand over de zeik helpt ipv gewoon helpt.

Oh, zit dàt erachter. Zeg dat dan meteen. 8o

Maar serieus: ik vind een boel van de dingen die je noemt vrij makkelijk gesteld, en vrij moeilijk concreet aan te pakken.
Als je het hebt over de cultuur op forums, ja - ik denk dat de mensheid daar nog een lange weg te gaan heeft.
En dan heb ik het over "forums in het algemeen". Natuurlijk is een klein forum in de opstartfase iets heel anders - daar is immers nog niets wat je schrijft al tientallen keren genoemd, en daar kennen de bezoekers elkaar vaak ook wat beter.
Maar kleine forums worden groot... (of sterven een stille dood...)

In ieder geval, zoals Bart opmerkt, ik denk dat we het op een forum van deze omvang nog niet zo heel slecht doen.
En voor concrete punten ter verbetering staan we natuurlijk altijd open! :)

Ik heb vaak zat mensen naar het GoT,ex5tech,mlan forum verwezen en ik zal dat ook doen voor het SSF forum. En als mensen hier problemen mee hebben dan is dat hun probleem. Zal mij jeuken verder en als ik iemand een plezier kan doen door ze te helpen dan doe ik dat. Want ik vind het ook fijn om geholpen te worden door anderen.

Maar ik heb al van een aantal mensen gehoord dat ze de sfeer op het forum niet fijn meer vinden en eigenlijk zijn gestopt met posten en alleen nog maar lurken. En ik vraag me af of er ook mods zijn die eigenlijk helemaal niet meer zoveel tijd willen besteden aan het SF omdat het saai is of veel tijd kost.
En OK, je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Maar ik merk wat dat betreft niet zo heel veel van 'sturing' van degenen waarvan ik het verwacht. Misschien wel dat die het juist de verkeerde kant op sturen. En als leden zelf kun je ook heel veel invloed hebben op de sfeer van fora en als meer ervaren leden, waaronder nu Bartology, hier meer aandacht aan besteden komen we een stuk verder.

Doet me even denken aan de eerste paar maanden van het DSF toen was het ook nog een rauwe boel maar met flink beleid dat in goede banen werd geleid. En dat schrijf ik zeer zeker mede toe aan Craz,JB en Bambamstudio (ere wie ere toekomt) die de mods bij elkaar hebben gehaald zodat het een club werd die elkaar persoonlijk leerde kennen. De sfeer door het hele forum was gewoon goed en dat kon je ook aan de leden merken.

Ja Hanz dat was nog voor jouw tijd. ;)

Maar het heet niet zozeer met de grootte te maken. GoT/Fok is nog veel groter maar daar zijn zat tevreden mensen. En qua sfeer en grootte is het ex5tech forum gewoon uitmuntend te noemen. En daar ben ik ook al weer 3 of 4 jaar moderator of zo. En nog nooit echt hoeven te moderreren. Een vent die uiteindelijk gebanned werd maar die was helemaal kierewiet. En dat voor 4000+ leden.

Gefeliciteerd Bartology!

je gaat een stuk harder kwa posts als mij. Ga zo door :)

Origineel geplaatst door quifster
Gefeliciteerd Bartology!

je gaat een stuk harder kwa posts als mij. Ga zo door :)

Origineel geplaatst door 6trak

[ruud mode]
bachtje, gefeliciteerd jochie!
[/ruud mode] [/B]

Bedankt mannen!!! :mega:

Origineel geplaatst door Hanz
Alphen aan den Rijn claimt de grootste collectieve postcount! :D

wat een :kont: -claim :dubbel:

Eindhoven, zeker?!
Kwantiteit != kwaliteit.

wat ben ik toch weer trots op m'n geboortedorpje 8)

gefeli barto, en dat je hier nog maar vele interessante, grappige en leerzame uren door mag brengen

Jeez' gaat IEDEREEN ff melden als ie de 1000 heeft bereikt??

't Is pas stoer als je de 10000 aantikt! Dàt is 't vermelden waard!

Maar goed.. leuk voor je! :D

...Nou blijkbaar niet, maar ik wel! *D

*wacht op felicitaties* 8D

Goed zo, jochie.. :D

anniversary8.gif

Back