Danny
DAW-less puzzelaar °1967
'k ben er afglopen weekend weer naartoe gereden om een Masterlink aan te schaffen. Groooooot nadeel: als je in hun winkel staat heb je gewoon geen zin meer om naar huis te gaan
.
Aan de kassa betalen en de waren af gaan halen in hun magazijn. Sommigen vinden het misschien iets hebben, maar om in een drukke stad als Keulen in allerlei kleine kringelstraten te gaan rondtouren spreekt me toch net iets minder aan.
Nou ja ... de volgende keer gewoon thuis laten leveren (tot 30 kg gratis in B en NL) en betalen met bankoverschrijving, dan betaal je enkel het BTW-verschil (rembours brengt extra kosten met zich mee) en dan heb ik het ook zonder al die poespas

.Aan de kassa betalen en de waren af gaan halen in hun magazijn. Sommigen vinden het misschien iets hebben, maar om in een drukke stad als Keulen in allerlei kleine kringelstraten te gaan rondtouren spreekt me toch net iets minder aan.
Nou ja ... de volgende keer gewoon thuis laten leveren (tot 30 kg gratis in B en NL) en betalen met bankoverschrijving, dan betaal je enkel het BTW-verschil (rembours brengt extra kosten met zich mee) en dan heb ik het ook zonder al die poespas

Da's NÈT iets teveel informatie..